掃呢頁CODE去手機

2020年3月17日 星期二

李施嬅:【劇組緊急停工】李施嬅被困加拿大逃城失敗 #李施嬅 #李詩韻

喺香港定加拿大都好,一定要注意衛生加強防疫!加拿大總理杜魯多周一(16日)宣布,將禁止非公民及非永久居民入境,加拿大封關消息一出即影響多個劇組拍攝工作 ...




喺香港定加拿大都好,一定要注意衛生加強防疫!


加拿大總理杜魯多周一(16日)宣布,將禁止非公民及非永久居民入境,加拿大封關消息一出即影響多個劇組拍攝工作,當中身在當地嘅藝人李施嬅就喺社交網透露壞消息,指自己所在嘅劇組為保障大家安全決定暫停拍攝,一停工,劇組人員都即時鳥散,不過李施嬅就慘豬訂唔到機票,最快29號先有機位回港,變相佢依家被困加拿大,走唔到又冇工開!


難得佢即使面對恐慌,都依然面帶笑容,上載多張身在加拿大嘅照片,身在多倫多嘅佢,照片中就未見有戴上口罩,淨係羽絨上陣左Chok右Chok,表情輕鬆,唔知啲相係咪佢喺宣布封關前影嘅呢?而其好友趙希洛就即時留言叫佢要小心照顧好自己。


李施嬅留言:「最近聽聞其他在附近拍攝的劇組都停工了,自己都有點擔心我們也會停。終於發生了。我們的劇組為保障大家安全決定暫停拍攝。雖然還有兩個禮拜就殺青,但大家的健康是最重要。不知道要停多久,但我們回來後一定會更強。💪🏻大家都回家了。現在,我還是訂不到機票,回不到香港。🥺最快29號才有位?😭😭😭感覺#covid_19 最嚴重的症狀是恐慌。🙈」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!