網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

【18禁】吳君如擔心14歲女兒早熟有性行為 留家陪女灌輸性教育兼監視 #吳君如

(攝影︰仇志德/IG圖片)吳君如與老公陳可辛及囡囡陳是知,與一般人一樣,因為肺炎疫情影響,不用出外工作及上學,數月來留在家中避疫。君如今日到旺角為「疫 ...




(攝影︰仇志德 / IG圖片)


吳君如與老公陳可辛及囡囡陳是知,與一般人一樣,因為肺炎疫情影響,不用出外工作及上學,數月來留在家中避疫。君如今日到旺角為「疫苗學堂」發佈會擔任嘉賓,宣傳注射HPV的重要性,君如指今日終於送女兒上學,她笑言︰「咁多個月以來,一家三口侷住喺屋企,好好彩冇磨擦。」

君如表示除了向女兒教授健康知識,還有性教育,君如說︰「我成日提醒佢,而家14歲還未發育健全,唔應該有性行為,等全部發育完起碼18歲先。」對於有些國家較開放,年輕人12、13歲便早婚生B,君如聽罷說︰「唔得,如果係我即刻踢佢出門口。」君如表示,沒有發現女兒拍拖,亦無法得悉,她說︰「我冇發現,都有問佢,但佢有IG有自己嘅群組,我睇唔到惟有選擇信佢,我查佢都冇好處,佢又唔開心,而家啲少女乜都收埋,我兩個喺屋企都係扮道具,陪佢睇鍾意嘅戲,愈限制只會愈反叛。」

君如表示女兒現在喜歡看英雄片、美劇、愛情片,雖然自己覺得悶,但亦會陪女兒一齊睇,君如說︰「性教育佢乜都知,因為佢鍾意睇《friends》。」君如認為就算幾愛一個人,都不能一世整天面對着,她說︰「要遷就多啲,三個人互相遷就,有時匿埋畫吓畫、彈吓琴,我從來唔識煮嘢,都要學煮嘢食,疫情下教咗阿女玩啤牌、猜枚、打麻雀,佢起碼手腳都快過阿媽。」

之前她從外地回港,在家隔離14天,感覺一家人團結很多,一齊對抗疫情,她指身邊有幾個要好朋友確診,自己都要好小心。此外,君如主演的新片《媽媽的神奇小子》,在1月拍攝完畢已完成後期,原定今個月上映,現在要延遲,還未定上映日期,君如說︰「就算而家上都怕冇人睇。」

採訪︰張明

攝影︰仇志德

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

吳君如近月和女兒留在家中避疫。


她詳談與14歲女兒灌輸性教育。


她和14歲女兒陳是知。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!