網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

【撐警後IG被陸民擁戴】靚靚情迷oppa 李敏鎬 張智霖呷醋:Speechless! #張智霖 #李敏鎬 #袁詠儀 #靚靚

【撐警後IG被陸民擁戴】靚靚情迷oppa李敏鎬張智霖呷醋:Speechless!2小時前今年2月,張智霖出席「警星無罩飯聚」。片段被瘋傳之後,Chil ...




  • 【撐警後IG被陸民擁戴】靚靚情迷oppa 李敏鎬 張智霖呷醋:Speechless!
  • 2小時前




今年2月,張智霖出席「警星無罩飯聚」。片段被瘋傳之後,Chilam形象插水,唔少粉絲都大感失望,紛紛「脫粉」。之後仲連累老婆袁詠儀同囝囝魔童的IG都被洗版。事發至今3個月,以往一向鍾意晒恩愛的Chilam同靚靚,比以前變得低調。不過,今日Chilam 似乎想試一試水溫,罕有有IG上載老婆照片,相中靚靚專心望住韓國oppa李敏鎬,Chilam更呷醋留言:「speechless! 」之後唔少網友留言戥佢唔抵,但睇返啲留言,似乎簡體字佔大多數!

自從Chilam同朱經緯合照流出之後,政治立場明確,唔少粉絲對男神「撐警」感到失望,更在他和靚靚的ig留言泄憤:「你哋拍戲時,香港人支持你,香港人被黑警打時,你哋支持黑警,人民幣,真係比良心更有價值咩?對你哋好失望!」之後更有網民更將怒火轉移至他們的仔仔魔童身上,揚言:「父債子還!」。一向愛錫仔仔的靚靚立即反擊:「小朋友沒有做任何錯的事,可否不要這樣對小朋友?」

事發之後,Chilam 曾一度關閉ig 的留言功能,以往一向鍾意同靚靚「放閃」的他,近排更變得低調。但今日Chilam再次上載靚靚照片,相中靚靚含情脈脈望住真正男神李敏鎬,Chilam 更表示:「無言!」之後,唔少陸民都留言安慰Chilam ,「我覺得你型好多咯!」

話時話,睇番啲網友留言,起碼7成係用簡體字,而家Chilam 已經被大量陸民擁戴,睇嚟佢今次如願已償,成功打開咗內地市場!

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+4


鍾意就快D Share啦!