網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

【港版國安法】彭家麗胞弟揶揄抗爭者思覺失調 曹永廉:黃絲要找數 #彭家麗 #曹永廉

(資料圖片/FB截圖)彭家麗胞弟、「綠葉王」彭皓鋒(前名彭國樑),2016年底憑大陸網絡電影《老師上錯身》,奪得美國電影節「USHollywoodIn ...




(資料圖片/FB截圖)


彭家麗胞弟、「綠葉王」彭皓鋒(前名彭國樑),2016年底憑大陸網絡電影《老師上錯身》,奪得美國電影節「US Hollywood International Film Festival」的「最佳男配角」獎項,近年轉戰大陸。昨日巿民上街遊行,向「港版國安法」說不,有律師與築路障市民「爭執」遭私了,藍絲彭皓鋒分享了相關片段後留言:「香港…想點呢?」

彭皓鋒其實一直有在FB就社運和「港版國安法」表達意見,他前日就留言:「香港即將有一批思覺失調嘅人,完全唔記得自己過去一年做過啲乜嘢…但係我會記得你哋!!!」同路的藍絲曹永廉馬上和應:「呢條數一定要還!」網民揶揄抗爭者要着草走路,彭皓鋒答:「佢哋應該冇錢着草,你估平呀!」

網民支持抗爭者要找數,彭皓鋒即答:「我覺得大部份都唔使找…現在香港政府要保持好人型(形)象,佔中佔幾年都無事就知啦,不即時立國安法就知現在掌權者做得不好!」86年新秀冠軍文佩玲也搭嘴:「好多香港人都會記得!」彭皓鋒回覆:「香港政府應該迎合他們崇尚的美國精神,將美國整套國安法搬過嚟!」同時貼出圖片寫了在美國叛國的最高刑期是死刑,文佩玲竟說:「絕對認同!」

一班藍絲同聲同氣,但也有網民質疑:「鍾意中央大陸,唔好返香港啦,大陸好呀,死返香港有冇用呀!」彭皓鋒駁斥:「看來你有好深嘅誤會,我而家在中國香港,如果你不是中國人,咁你應該返去屬於你嘅地方。」彭皓鋒其後再寸對方:「你留句咁嘅言,同我呢個post好似唔係好夾,你唔會真係患咗思覺失調呀嘛?病向淺中醫呀!唉…唔好意思…我唔會再答啲無聊問題,大家等結果」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

彭家麗和胞弟彭皓鋒(資料圖片)


1986年新秀冠軍文佩玲(右)(資料圖片)


文佩玲撐彭皓鋒留言(FB截圖)



鍾意就快D Share啦!