網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

【學費交足】黃祥興大女返4個月學即畢業:唔怪之得香港學校咁受歡迎 #黃祥興

(IG截圖)黃祥興和太太Peggy結婚7年,育有三名子女,分別是六歲大女Paige、三歲二仔Tristan及接近四個月大的細仔Damien。原本他和太 ...




(IG截圖)


黃祥興和太太Peggy結婚7年,育有三名子女,分別是六歲大女Paige、三歲二仔Tristan及接近四個月大的細仔Damien。原本他和太太商量好湊夠一個好字,就封肚不再生,豈料意外懷上第三胎,黃祥興坦言要照顧一個有三個小朋友的家庭頗感吃力,尤其是子女現時還年幼。

因為武漢肺炎疫情關係,學生停課數月,他的大女和二仔已經讀幼稚園,而大女就讀K3,政府早前宣布幼稚園K3到下月15日才復課,不過Paige今日已經畢業,提早放暑假,難怪黃祥興今日在IG貼出大女Paige幼稚園畢業相時也笑言:「唔怪之得香港學校咁受歡迎,返四個月學就可以畢業。我細個嘅時候係咁就好喇!#驕傲的爸爸 #我個女畢業喇 #小學見」。而陳敏之也回覆笑謂:「最快畢業嘅學生」。

相中見黃祥興將大女和二仔同一時間放上肩膊影合照,少點臂力也不很。而大女Paige生得好高大,細仔面珠好有肉,肥嘟嘟好可愛,個樣似媽咪。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

黃祥興一人托起兩個小朋友(IG截圖)


大女返學四個月已經畢業(IG截圖)


黃太照顧三個小朋友很吃力(IG截圖)



鍾意就快D Share啦!