網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

馮盈盈暗撻何猷亨 出海「蜜」會 #何猷亨 #馮盈盈

馮盈盈陪猷亨去Boat Party,做「跟得女友」。
馮盈盈暗撻何猷亨出海「蜜」會前港姐冠軍馮盈盈回復單身後桃花不斷,早前才被指撻着大隻主播鄭衍峰,原來一切只是「過眼雲煙」,實則暗撻賭王何鴻燊四房公子何猷 ...




馮盈盈暗撻何猷亨 出海「蜜」會

前港姐冠軍馮盈盈回復單身後桃花不斷,早前才被指撻着大隻主播鄭衍峰,原來一切只是「過眼雲煙」,實則暗撻賭王何鴻燊四房公子何猷亨!本報影到盈盈樂做「跟得女友」陪猷亨進出私人遊艇會所,男方勁豪氣一次過出動兩艘逾億元遊艇海中「蜜」會!

現年25歲的馮盈盈去年底自爆跟十優醫生男友Martin結束4年情後,隨即高調「復牌」上市,還在其主持節目《#後生仔傾吓偈》中大搞相睇Party急於破Dry,最後更欽點鄭衍峰做「男友」,繼而二人即被爆「戀愛ING」,愛的證據亦浪接浪曝光,例如用同一金色枱墊、撞破女方做柴可夫車男方返香閨「團聚」等,盈盈出席活動時又大方表明鄭衍峰符合其擇偶條件,似乎對「戀情」大開綠燈,但萬料不到全部都是煙幕!

前後腳掩人耳目

前日約下午二時,身穿休閒服的盈盈先乘坐7人車到達深灣遊艇會,未幾,一身運動Look的何猷亨到埗,一落車即使出煞食眼神冧爆盈盈,為掩人耳目前後腳入場,之後瞬間轉場到豪華遊艇的Boat Party。「專食」圈中女神級藝人的猷亨,今次與港姐冠軍盈盈拍拖,同樣樣靚身材正,不同的是今次拍拖冇耐就已經帶女友出場見友人晒幸福,可謂深得歡心!

江嘉敏上船Join盈盈。
  • 江嘉敏上船Join盈盈。
猷亨會合盈盈後,前後腳入遊艇會。

  • 猷亨會合盈盈後,前後腳入遊艇會。

含情脈脈望男友

兩艘遊艇人數加埋起碼有20多人,不過熱戀中的情侶眼中只有對方,即使身隔多個「電燈膽」,盈盈永遠都只含情脈脈笑望男友,無視他人存在,而猷亨亦不時都Mon實盈盈,擔心她身處於友人堆中不自在,又主動埋女友身邊「蜜」斟,做足100分男友!

不過,原來盈盈並非單人赴約,好姊妹江嘉敏撇甩電競高層男友,孖女性友人於淺水灣碼頭等上遊艇,等待駁艇靠岸之際,大騷白滑長腿的她與朋友玩自拍攝時間,再齊齊轉乘多艘駁艇,見嘉敏甫上船即黐實盈盈,走勻遊艇每一角落玩樂、影靚相,又超Social認識新朋友,不過全程謝絕異性埋身,非常「潔身自愛」﹗

盈盈今次撻着富二代猷亨,不知緋聞男友鄭衍峰是否知情,見他於盈盈出海的同一晚於社交平台連出兩個暗黑Post,其中一個更大呻「Isane(荒唐的)」,顯得淒涼!




鍾意就快D Share啦!