網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

【疫巿創業難】楊茹庭斥百萬開教育中心睇實盤數 玩鬼口水最治癒 #楊如芯 #楊茹庭

一場武漢肺炎,嚴重打擊香港經濟,各行各業都大蕭條,「疫巿」下守業難,創業更難。波爾錶太子女楊茹庭(前名楊如芯,Sean)近日跟友人在淺水灣商場內開了一 ...






一場武漢肺炎,嚴重打擊香港經濟,各行各業都大蕭條,「疫巿」下守業難,創業更難。波爾錶太子女楊茹庭(前名楊如芯,Sean)近日跟友人在淺水灣商場內開了一間教育中心Eav Education House,已試業一星期。Sean日前返中心巡視業務,她跟員工一齊共渡時艱,希望盡快捱過疫情。

Sean近年做的生意,涉及不同範疇,由家族賣錶、金邊搞房地產,到去年賣魚子醬及即食鮑魚,以至最新經營的教育中心,每一瓣都沒有關連,Sean日前接受《蘋果》專訪,她直認貪新嘗試,「係呀,我希望試唔同生意,挑戰吓!」Sean笑言:「咁多瓣,我最鍾意都係吃喝玩樂,最緊要帶到開心畀人。」性格爽朗的她一直是大家的「開心組長」,Sean表示此構思來自拍檔的孩子,「兩個小朋友好鍾意玩slime(鬼口水),佢哋同媽咪講,好想開一間類似咁嘅education house,我哋商量咗,就決定開一間,咁小朋友就可以約埋同學一齊嚟玩開心啲。疫情爆發呢幾個月,小朋友冇得返學,困喺屋企都唔開心,有咗呢度,父母可放低子女嚟玩,父母自己去輕鬆吓,之後一家人又可以喺淺水灣享受吓親子時間,我宗旨係希望入嚟玩完嘅小朋友都會笑住離開。」

Sean的其他生意都已上軌道,所以她最近會放大部份時間和精神把教育中心搞好。中心改名Eav,有着Education、Achievement和Velocity的含意,「疫巿」創業面對困難加倍,Sean這次斥資逾百萬更不容有失,「租金、人工同生意全部都係問題,我哋年幾前籌備,原本去年底就想開,後來又撞咗好多嘢,疫情令計劃打亂,一再延期到呢個月先開到,請落咗十幾位員工全部keep喺office返工,我明白大家都要養家,即使中心遲咗開,我哋都冇縮減人手。呢段期間,我一直睇住盤數,單係裝修都搞咗4個月,好彩業主免咗兩個月租,2月到4月又減租一半。」Sean表示條數計完再計:「本來預計開業一年可以回本,但疫情影響遲咗大半年先開到,回本又要遲啲,賺錢之餘,我都想做啲嘢回饋社會,我開始着手同慈善團體合作,打算每周騰出兩堂時段,安排基層或智障學童免費入場,守業守長啲唔緊要,最緊要畀到一班小朋友開心。」喜愛挑戰的Sean預告未來還會繼續投資不同類型的生意。

訪問當天,Sean帶記者參觀約二千呎的教育中心,場中佈置色彩繽紛,空間很大,她表示坐滿最多只容納約20位小朋友。中心主要為小朋友提供不同的STEM課程,訓練孩子的邏輯思維,Sean解釋:「STEM係Science、Technology、Engineering同Mathematics縮寫,希望透過科學元素課程,啟發小朋友頭腦。」中心不但安排小朋友跟年齡分組進行LEGO Education,在導師指導下,由淺到深學習,小朋友還可以DIY製作鬼口水及讓家長租場開P。

Sean更親自體驗小朋友着迷的鬼口水,她依導師指示把原材料混合,Sean一邊攪拌,一邊說:「好似整蛋糕。」然後自由在鬼口水中加入金粉和Charms,再盡情揉捏、拉扯、塑形,Sean更嘗試把它扯高變薄膜,再整成一個氣泡,童心未泯的Sean搓得過癮:「搓按時好有手感,如果有壓力時想掟嘢,不如搓吓撳吓,越玩越開心同治癒,我而家明白點解啲小朋友咁鍾意玩,佢哋一玩可以搓幾個鐘。好多家長怕金粉灑到屋企成地難清理,嚟呢度玩唔怕整污糟。我哋揀嘅slime材料冇硼砂成份,符合安全標準,唔會對小朋友造成傷害。」

撰文:比華利

攝錄:馮嘉銘、林賓尼

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

攝影:陳慧安


入場前先洗手。


導師指導DIY製作鬼口水。


好多Charms任揀。


Sean更親自體驗小朋友着迷的鬼口水 。


用鬼口水玩拉絲。


玩鬼口水最治癒 。


場中佈置色彩繽紛 。


有LEGO Education。


Sean去年賣魚子醬及即食鮑魚生意。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!