網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

劉穎鏇:驚受緋聞拖累!劉穎鏇擔心事業一鋪清 #劉穎鏇

劉穎鏇曾經係籃球校隊。港姐出身的劉穎鏇(Tiffany)今日23歲生日,事業心重的她未有大事慶祝,反而埋首為新劇《超能使者》開工。中學曾是籃球校隊的她 ...




劉穎鏇曾經係籃球校隊。


港姐出身的劉穎鏇(Tiffany)今日23歲生日,事業心重的她未有大事慶祝,反而埋首為新劇《超能使者》開工。中學曾是籃球校隊的她,日前一身籃球裝束上陣受訪,大談當選後對事業掙扎的得與失。


自責搞散頭家


4年前僅得19歲的她在美國修讀大學一年級,沒料到參加選美會獲得亞軍,之後決定停學留港發展。由於人生路不熟,其父甘放棄美國的髮型師工作,提早退休來港照顧,與太太做分飛燕,Tiffany說:「由細到大父母都冇分開過,為咗我令佢哋生活有改變,所以初頭返港畀咗個條件自己,就係香港所有開支都係我負責,唔想父母出錢。」


適逢近年無綫鬧花旦荒,乖乖女形象的Tiffany深得內部歡心,除了劇集及綜藝節目外,平面廣告及網上平台也有她的蹤影,令她人氣上升,收入亦幾級跳達月入6、7萬元,養家絕對綽綽有餘!對此,她故作神秘:「總之收入滿意,勉強夠支出,當然愈多愈好,好想接埋媽咪嚟香港一家團聚。」


恐緋聞毀事業


談到當年為事業與初戀男友分手,Tiffany直言異地戀難維持,現時回想也不覺可惜:「有時應該發生就會發生,依家冇聯絡,亦唔會做番朋友。」鮮有緋聞的她,曾被拍得夜會港男胡㻗,她直言對自己及家人打擊很大:「父母都好驚,媽咪落機問我發生咩事,大家都擔心我會唔會事業都冇埋!(依家咩關係?)朋友,唔想因為咁令朋友都冇得做。(發展空間?)要睇遲啲點先。(係咪呷醋女友?)都係,好易呷醋,如果個男仔同其他女仔好Close,我唔得㗎!我自己都有界線,唔會畀錯Signal男仔,會保持距離。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!