網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

婆婆辛苦執足一日紙皮 將$48元辛苦錢全捐慈善機構 網民深受感動:心中富有!

婆婆辛苦執足一日紙皮    將$48元辛苦錢全捐慈善機構    網民深受感動:心中富有!|時事新聞台
不少年紀老邁的婆婆、公公俯低身,在無論烈日當空、或是大雨天下,都會推著「手推車」去執紙皮,繼而轉售,獲得些少錢。日前一名76歲婆婆辛苦撿來78公斤(約 ...




不少年紀老邁的婆婆、公公俯低身,在無論烈日當空、或是大雨天下,都會推著「手推車」去執紙皮,繼而轉售,獲得些少錢。日前一名76歲婆婆辛苦撿來78公斤(約172磅)的紙皮,從回收站中換來48元,惟並非花掉在自己身上,而是將賺得的款項捐予慈善機構。事關婆婆透露年輕時曾受別人恩惠,現在會把拾荒所得金錢儲起,捐予慈善機構幫助有需要人士,不少網民得悉後,深深感動,大讚婆婆心中富有,高尚品德令人相當敬佩!

撰文:iluvhk|圖片來源:Facebook「新福事工協會拾平台」專頁



婆婆執紙皮背後的意義發人深省?!「施比受更為有福」現實教人賺得一蚊得一蚊,在不少人眼中錢從來不嫌多,不過一位拾紙皮婆婆就完美展示了何謂「心中富有」。有機構在Facebook專頁分享一則好人好事,指一位76歲婆婆拾取一整日紙皮只換來48元,但她並沒有私自享用,反而希望能捐給各個慈善機構,令職員知道後非常感動!

婆婆,紙皮,好人好事,慈善
婆婆手中握著執紙皮賺來的錢。

新福事工協會「關懷貧窮學校」部門的轄下組織「拾平台」,昨日(17日)晚上在其Facebook專頁發文,分享一名拾荒婆婆的故事。帖文指年屆76歲的張婆婆,日前推着一架放滿紙皮的手推車前往回收站,電子磅熒幕顯示手推車的重量接近98公斤(約216磅),扣除車重20公斤(44磅),張婆婆最終以撿拾得來的78公斤(約172磅)紙皮,換來$48元現金。



年屆七十六歲的張婆婆把紙皮車過電子磅時,螢幕顯示接近98公斤重,扣除手推車本身的20公斤,最終換來手上四十八蚊。張婆婆坐在回收車旁邊的摺凳上攤唞吓,然後講咗句 :「呢車紙執咗成日㗎喇!」我 : 「見你啲紙皮叠得好整齊喎……」張…

Posted by拾平台onSunday, May 17, 2020



張婆婆其後坐在回收車旁邊的摺櫈上休息,慨嘆一聲:「呢車紙執咗成日架喇!」有關職員知道後便上前與婆婆攀談起來。

職員 : 「見你啲紙皮疊得好整齊喎……」

張婆婆:「又唔係趕時間,咪慢慢執靚佢囉!啲錢唔係畀我架!」

職員: 「咁畀邊個架?」

張婆婆 : 「啲錢會儲起佢,到咁上下就拎去捐咗佢……」

職員: 「哇!咁捐去邊呀?」

張婆婆: 「東華三院呀、樂施會呀、仁濟醫院呀、保良局呀,分開幾間咁捐囉!我有收到佢哋啲感謝信架!」



職員: 「執得咁辛苦,唔留返畀自己用?」

張婆婆: 「錢嘅嘢,帶唔得落棺材嘅,自己後生受過別人恩惠,有能力咪當幫返其他人囉,反正喺屋企都係坐啫嘛。」

帖文遂在文末引用《隨想曲》的歌詞,「渴望是心中富有/名和利不刻意追求」,以感嘆張婆婆心中富有的清高脫俗。

婆婆,紙皮,好人好事,慈善

(示意圖,非當事人 )(圖片來源:政府圖片)

不少網民看過帖文後,雖然彼此互不相識,但均向張婆婆致敬和送上祝福,留言表示「人到無慾無求,施比受更有福!」、「感謝婆婆的無私奉獻,祝婆婆身體健康」、「希望婆婆唔好獨辛勞,要照顧爭自己」、「婆婆,你的無私教曉我哋很多……捐款不是因為擁有得多而有餘唔志在,而是因為別人有需要,我們便盡心盡力幫助」、「婆婆好嘢,好心有好報」。


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!