網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月25日 星期一

【歎息橋】林保怡認新劇特別設定 令觀眾翻睇賺點擊 #林保怡

採訪、攝影:張明ViuTV電視劇《歎息橋》屬林保怡製作公司的頭炮製作,林保怡今日出席商台訪問時表示,無論故事、畫面及配樂皆給予觀眾新鮮感,反應口碑俱佳 ...




採訪、攝影:張明


ViuTV電視劇《歎息橋》屬林保怡製作公司的頭炮製作,林保怡今日出席商台訪問時表示,無論故事、畫面及配樂皆給予觀眾新鮮感,反應口碑俱佳,保怡說:「明白觀眾可能睇唔明會翻睇,編劇特登咁安排,令到點擊更加多,每個人起碼睇兩次,反應好鼓舞。」同日在商台宣傳的衛詩雅(Michelle)亦表示,非常喜歡與《歎息橋》的導演合作,林保怡指導演正籌備數個劇本,台前幕後會在疫情過後食飯慶祝 。

Michelle指劇情峰迴路轉,令她的角色完先被罵變為被人同情,自己看到也高興,Michelle說:「呢齣係另類電視劇,睇完頭5集未必明,要用腦去睇。Michelle表示很想與導演再合作,她解釋:「佢哋嘅拍攝方法好特別,林保怡同兩位導演合作之後,就唔想拍其他導演嘅戲,拍咗會令人上癮,佢拍攝似舞合劇,只要1 take,唔重拍,自己都好珍惜拍攝嘅表現,導演都會選擇較自然嘅演出。」之前滑雪跌傷腳的Michelle表示,現在仍要接受物理治療,希望盡快康復,7月頭開拍新戲。

採訪、攝影:張明

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

《歎息橋》是林保怡製作公司的頭炮製作。


由於劇本花心思,令觀眾要翻睇再翻睇,賺到更多點擊。


主演之一的衛詩雅讚劇集非一般,想與團隊再合作。



鍾意就快D Share啦!