網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月28日 星期四

20年前ICQ認識 周柏豪慕名袁偉豪指點迷津 #周柏豪 #袁偉豪

袁偉豪笑柏豪今次在節目可能多年形象破滅。
20年前ICQ認識 周柏豪慕名袁偉豪指點迷津袁偉豪笑柏豪今次在節目可能多年形象破滅。周柏豪與袁偉豪為主持的無線節目《兩個小生去Camping》宣傳,兩 ...




20年前ICQ認識 周柏豪慕名袁偉豪指點迷津

袁偉豪笑柏豪今次在節目可能多年形象破滅。

周柏豪與袁偉豪為主持的無線節目《兩個小生去Camping》宣傳,兩位好兄弟相識20年,節目中兩人「Men’s Talk」揭示鏡頭後的另一面。

周柏豪透露20年前透過ICQ認識袁偉豪,笑說:「佢當年校隊界好出名,係校草。當年網上流傳佢ICQ號碼,我慕名去add佢,因為當時我已經想入行,想問佢意見,指點迷津。」兩人好友關係一直維持至今。

席間,袁偉豪提到柏豪經營多年的形象有機會破滅,柏豪笑指自己可以用一個數字形容。問到袁偉豪是甚麼數字?他笑說:「係168!佢係一個好可愛嘅Oppa!」他們說節目中有很多「Men’s Talk」觀眾可從中認識他們另一面,二人拍攝時亦沒有化妝或整頭,務求節目可呈現更真實一面。

兩位20人友情的好兄弟。
兩位20人友情的好兄弟。
袁偉豪當年是校草。

袁偉豪當年是校草。


柏豪入行前已做好準備。

柏豪入行前已做好準備。



鍾意就快D Share啦!