網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月9日 星期六

【4000呎大屋抗疫】43歲謝安琪激罕水著寫真 張繼聰老公角度影得索 #寫真 #張繼聰 #謝安琪

【4000呎大屋抗疫】43歲謝安琪激罕水著寫真張繼聰老公角度影得索57分鐘前受疫情影響,不少藝人都減少外出,實行居家抗疫,不過家住4千呎大埔比華利山獨 ...




  • 【4000呎大屋抗疫】43歲謝安琪激罕水著寫真 張繼聰老公角度影得索
  • 57分鐘前






受疫情影響,不少藝人都減少外出,實行居家抗疫,不過家住4千呎大埔比華利山獨立屋的謝安琪(Kay),家中有個私家泳池,就算匿埋喺屋企,都可以同陽光玩遊戲。

43歲的Kay,近日密密上載泳裝照,身穿白色吊帶泳衣,加上甜美笑容,清純感被網民大讚似「寶礦力」女郎。過去日本女神綾瀨遙及深田恭子都曾「出演」寶礦力女郎,睇真點Kay又的確絕不輸畀一眾「寶礦力」女郎。

原來此輯靚相,乃出自Kay老公張繼聰之手,Kay亦特別標註老公,網民睇靚相餘,亦不忘讚張繼聰是「非常專業的攝影師」。難怪Kay亦留言:「是甜的!」

謝安琪與張繼聽結婚13年,07及17年分別誕下一子一女,雖然已是「老夫老妻」,張繼聰依然有心幫老婆影靚相,認真難得。

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!