網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月9日 星期六

郭富城:郭富城開完騷冧爆抱女 激罕一家三口合照 #郭富城

方媛帶埋大女嚟捧城城場。天王郭富城(城城)完成網上慈善演唱會,受訪時罕有與前來捧場的太太方媛和大女郭咏希(Chantelle)合照,城城一抱起Chan ...




方媛帶埋大女嚟捧城城場。


天王郭富城(城城)完成網上慈善演唱會,受訪時罕有與前來捧場的太太方媛和大女郭咏希(Chantelle)合照,城城一抱起Chantelle時,一臉冧樣,開心得手舞足蹈。城城謂今日天氣較熱,比預期綵排更花體力,但整體非常順利,見證他演藝一個歷史,他再呼籲大家互相幫助,據知演唱會共籌得逾7位數款項。


問到一個鐘演唱會是否夠喉?他說:「今次係一個開始,同埋係受到許冠傑嘅影響。」問到做騷時獻唱給逝世的媽媽時喊?城城咬一咬唇說:「自己一生最愛係媽媽,母愛好偉大,特別成為父親後,好順理成章心態轉變,懷念媽媽當日好辛苦咁湊大我哋幾兄弟姊妹,依家媽媽功成身退,百年歸老,我一直唔捨得佢。」城城說到眼泛淚光,哽咽續說:「不過人生就係咁!」


他說政府的紓困措施未能惠及舞蹈員,希望之後可以照顧到這班自僱人士,提到疫情下自己亦冇工開,但一直有跟電影團隊開會,希望六月可以開工,這段時間多陪屋企人,他說:「呢段時間食足三個月住家飯,的確陪多咗屋企人,以前少食,培養多啲感情,同小朋友玩都係作為父親要做嘅嘢,最後祝所有母親母親節快樂,身體健康。」母親節他會同屋企人簡單食飯,及會帶小朋友舒展一下。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!