網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月9日 星期六

鍾欣潼:阿嬌閉關唔見人 賴弘國酒店梳乎高呼:離婚不是罪 #賴弘國 #鍾欣潼 #阿嬌

賴弘國去酒店梳乎仲有嘢講添!藝人鍾欣潼(阿嬌)驚爆同台灣「醫界王陽明」賴弘國離婚,尋日繼賴弘國喺社交網上載千字文親揭離婚真相之後,聲稱仲未走出傷痛嘅佢 ...




賴弘國去酒店梳乎仲有嘢講添!


藝人鍾欣潼(阿嬌)驚爆同台灣「醫界王陽明」賴弘國離婚,尋日繼賴弘國喺社交網上載千字文親揭離婚真相之後,聲稱仲未走出傷痛嘅佢,似乎心情回復得特別快,身在澎湖嘅佢,喺社交網透露到達酒店,更拍片同大家直擊。


到咗今日,賴弘國繼續懷住好心情,趁住天氣咁好,一早去游水兼曬吓太陽,似乎已經放低離婚一事,重新出發。佢仲上載同行嘅朋友合照,並留言答謝:「謝謝你們的陪伴,澎湖真的好美。」有網友問佢作為男人,唔應該將所有罪推到阿嬌身上,佢即回應網友話:「離婚不是罪!」此話一出,即被網友狂插。至於阿嬌就繼續閉關唔見人,免得觸及傷痛。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!