掃呢頁CODE去手機

2020年8月11日 星期二

【胸戰失敗】郭奕芯逼爆上圍硬撼陳欣妍 沈殷怡:真係辣着 #沈殷怡 #郭奕芯 #陳欣妍

今時今日做節目,除了要主持嘉賓有睇頭之後,節目內容都要搞搞新意,ViuTV的真人騷《辣伙頭‧開火》已經進入結局篇,在今晚播出新一集,DoubleS沈殷 ...






今時今日做節目,除了要主持嘉賓有睇頭之後,節目內容都要搞搞新意,ViuTV的真人騷《辣伙頭‧開火》已經進入結局篇,在今晚播出新一集,Double S 沈殷怡和陳欣妍與余逸思、郭奕芯、譚凱倫及黃奕晨等人去沙灘!

在上一輯《美女郊遊遊》,沈殷怡和陳欣妍的Bra Top行山look,已經好吸晴,不過今沈殷怡比較錫身,只是穿了一件白色一件頭的泳衣,本來陳欣妍已經以黃色比堅尼應戰,但最終被郭奕芯的33C逼爆上圍撼低,噴血指數爆燈!

其後沈殷怡在IG留言叫救命:「我呢個辣伙頭真係畀個天辣着喇!30幾40度,無遮無掩烈日當空下煮3個鐘嘢食,呢世女都未試過,想攞個鑊鏟都因為熱到好暈出現幻覺撲空,每一個辣伙頭拍攝完都黑了2-3度,導演撰稿拍攝收音人員都曬成一個個紅色的燒豬,我要正式宣佈,我愛廠景!」

譚凱倫穿得太密實!


余逸思


沈殷怡表示難頂天氣太熱!


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!