掃呢頁CODE去手機

2020年8月11日 星期二

【IG公佈再陀B仔】宋熙年獲3男陪過35歲 親自做生日蛋糕慶祝 #宋熙年

圈中靚媽宋熙年昨日35歲生日,現正陀着第2胎的她原定舉行babyshower,宣佈腹中胎兒性別,又有意再拍懷孕照,不過統統因為武漢肺炎疫情再度爆發影響 ...






圈中靚媽宋熙年昨日35歲生日,現正陀着第2胎的她原定舉行baby shower,宣佈腹中胎兒性別,又有意再拍懷孕照,不過統統因為武漢肺炎疫情再度爆發影響,全部慶祝活動都要取消。今日宋熙年在社交平台公開一家四口慶祝生日的照片,順道宣佈自己再陀男B。

宋熙年向《蘋果》透露:「今個生日都係好簡單,喺屋企食飯啦,跟住同囝囝切蛋糕,個蛋糕都係自己整,因為諗住疫情嘅關係,盡量都少出去或出街買嘢,同埋我又諗,我從來未整過蛋糕畀自己,所以今年就整個蛋糕畀自己,消磨吓時間,但係都開心嘅。」

相中看到佈置相當簡單,只有「It’s a BOY」的掛牆裝飾,而宋熙年所有的蛋糕看似簡單,但十分見得人,宋熙年的大仔Damon擘大口仔等媽咪餵食蛋糕,樣子很是可愛。宋熙年又與老公陳智燊左右夾攻錫囝囝面珠,一家幾口十分溫馨。

宋熙年與老公及囝囝一起吹蠟燭。


宋熙年今年未能外出慶祝生日,但她認為與老公與兒子一起慶祝也很開心。


宋熙年首次為自己做生日蛋糕,更餵囝囝食。(IG圖片)


宋熙年做的蛋糕賣相相當吸引。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!