掃呢頁CODE去手機

2020年8月11日 星期二

【看淡生死】曾志偉順從亡妻遺願辦後事 感激寶蓮寺積極幫忙 #曾志偉

曾志偉的現任太太朱錫珍於本月3日在港養和醫院病逝,兒子曾國祥向傳媒表示希望低調處理母親的後事,昨日曾家於沙田寶福山紀念館地下寶福堂舉行設靈,今早再到大 ...






曾志偉的現任太太朱錫珍於本月3日在港養和醫院病逝,兒子曾國祥向傳媒表示希望低調處理母親的後事,昨日曾家於沙田寶福山紀念館地下寶福堂舉行設靈,今早再到大嶼山寶蓮寺進行法事及火化。

中午約12時,曾志偉與兒子曾國祥及兒媳王敏奕接受傳媒訪問,問到喪禮安排一切從簡低調行事,志偉表示是順從亡妻遺願,「我哋兩父子都希望跟返佢意思,因為佢本身都係一個好低調嘅人,而且而家都有疫情影響,唔想聚集太多人。」志偉表示妻子生前已經病了一段長時間,所以家人均已有足夠的心理準備。

曾國祥透露,母親生前希望海葬,並強調一切從簡,將來亦會擇日進行。志偉表示太太離世一刻家人都在場陪伴,「對佢嚟講已經有一個充份嘅心理準備,我哋亦都係,所以對我哋都唔算太突然,對佢嚟講都唔需要再痛苦,呢個過程裡面我哋最想嘅就係唔想佢有痛苦。」

曾國祥早前憑《少年的你》獲得各大電影獎項,可算是送給母親的最後禮物?曾國祥說:「我希望係啦,最開心嘅一樣嘢係同佢喺醫院睇直播,宣佈得獎嗰陣時佢係好開心,大家攬住喺度喊,我一路都話希望呢一份係我畀佢有史以來最好嘅母親節禮物,好感恩有呢個機會畀佢睇到我仲有少少嘅成果。」

問到志偉的心情,他表示哀傷是必然:「呢個就係人生,我哋屋企大家都係佛教徒,對生死大家都已經有個概念,生前已經將呢件事講得好清。」至於儀式方面,志偉表示一切已經順徒亡妻遺願完成,志偉表示因為太太生前積極做義工,故早已熟悉葬禮流程,而且很多寺廟聽聞後都一呼百應,強調所有事「順利、低調」完成,亦不會有特別的陪葬品。

結束訪問後,志偉與眾親友一同折返寶蓮寺享用解穢酒,更有為傳媒安排齋菜接待。

完成火化儀式後,志偉與家人折返寶蓮寺食解穢酒。


志偉亦安排齋菜接待傳媒。


曾志偉與兒子曾國祥及兒媳王敏奕。


曾國猷。


志偉表示一切順從太太選願辦理。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!