掃呢頁CODE去手機

2020年8月11日 星期二

【嫌舊名太有「殺傷力」】「波波姐」莊端兒改名「莊韻澄」:快啲有真桃花,一兩年內結婚生仔 #莊端兒

【嫌舊名太有「殺傷力」】「波波姐」莊端兒改名「莊韻澄」:快啲有真桃花,一兩年內結婚生仔4小時前「波波姐」莊端兒(Xenia)上月初宣布改名「莊韻澄」, ...




  • 【嫌舊名太有「殺傷力」】「波波姐」莊端兒改名「莊韻澄」:快啲有真桃花,一兩年內結婚生仔
  • 4小時前






「波波姐」莊端兒(Xenia)上月初宣布改名「莊韻澄」,Xenia指舊名字太有「殺傷力」,「師傅話我本身個舊名,好似一把刀,好鋒利,之前都割咗個膽,我數過冇器官可以再割,除咗條盲腸之外,自己都驚,開始對個名好抗拒」。





為加強新名「效力」,Xenia在公布新名時,更同時上載多張性感婚紗相,「師父話(新名)可以快啲搵到真桃花,身邊亦都會多貴人,如果呢一兩年結婚生埋仔,就更加行運」。

受疫情影響下,Xenia過往的主持工作,幾乎全面停頓,她透露現時與離開大台的陳潔玲等人,轉型做網上直播銷售,「直播賣嘢成績唔錯,今年多咗做生意,除咗代理魚皮,又識多咗供應商,直播賣可以價錢平啲,大家互惠互利。」

不過Xenia指在網上銷售,不可單靠藝人身分,更加要不時度新賣點,「唔可以再用藝人身份搵錢,自己另外去諗點係疫市中爭扎,一路都諗緊有咩產品大家都有需要,例如湯包,點可以OEM。去年底開始學做生意,識到唔少廠家,希望唔好遇到老千,唔想坐貨,疫市要拎一大舊錢投資,其實都有啲驚,今次做網上直播銷售,幾個人都有拎錢出嚟買裝備,唔係用手機拍,希望將來可以長用長有。」

----------------------------

無懼白色恐怖 黎智英劉細良開講抗港版国安法

立即收看ChannelNEXT《人民學堂》

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+5


鍾意就快D Share啦!