掃呢頁CODE去手機

2020年8月11日 星期二

【未出隔離營】施匡翹恃後生拒用針藥 靠自身免疫力抗武漢肺炎 #新型肺炎 #施匡翹 #武漢肺炎

(IG圖片)歌手施匡翹於7月18日確診武漢肺炎,之後被送到鯉魚門隔離營,跟她有密切接觸同被確診的經理人劉麗萍(Apple姐)和麥德羅都已康服出院,但她 ...




(IG圖片)


歌手施匡翹於7月18日確診武漢肺炎,之後被送到鯉魚門隔離營,跟她有密切接觸同被確診的經理人劉麗萍(Apple姐)和麥德羅都已康服出院,但她至今仍未完全康復。

施匡翹今日接受傳媒訪問,談及目前健康狀況,她透露身體沒有不適,感覺良好,至今仍未離開隔離營有幾個原因:「每日做深喉唾液測試,睇病毒數量,每日驗兩次,要連續兩次Negative,醫生至考慮畀唔畀離開。目前為止試過一次(陰性),唔係連續兩次,所以未可以離開,不過醫生話我病毒量接近冇,但係有時需要時間再等佢更加穩定,才放病人離開會更加安全。」

至於康復時間比較長的原因,她解釋:「我冇用任何針藥,醫生建議唔好咁做,因為我年紀較輕,又冇任何唔舒服,慢慢好對日後健康會更理想,我都認同,純粹隔離,觀察我嘅血壓同睇吓有冇發燒。醫生話我係正常,同我相約年紀嘅人都係靠自己免疫力去康復,大約要28日,今日我係24日左右,再穩定先考慮畀我離開,或者抽血驗到有抗體都可以。」

她表示感謝外界的關心,希望能早日康復,隔離期間心情難免會有起伏,靠睇書和樂觀去面對。工作方面,原本每周四在新城主持《猜情尋》節目,今集她會預先錄音,施匡翹說:「我算可以復工,靠聲音同大家分享正能量,今個星期四工作,安排咗自己喺隔離營入面錄定啲聲,交畀主持人Tony播畀大家聽。最後希望大家身體健康,自己早日康復同大家見面,唔使擔心。」

施匡翹預先為新城節目錄音交拍檔代為播出街。(IG圖片)


施匡翹報平安,目前健康狀況良好。(IG圖片)


施匡翹正於鯉魚門隔離營,接受隔離期間不忘開live分享近況。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!