掃呢頁CODE去手機

2020年8月11日 星期二

【大J都貼錢撐】梁芷珊課金1萬升呢《蘋果》VIP :大家要有勇氣撐落去 #梁芷珊

【新增內容】「港版國安法」橫行,昨日國安處拘捕壹傳媒創辦人黎智英及4名高層等人,更有逾200警搜《蘋果日報》大樓,全港震驚,市民發起不同方法撐《蘋果》 ...






【新增內容】

「港版國安法」橫行,昨日國安處拘捕壹傳媒創辦人黎智英及4名高層等人,更有逾200警搜《蘋果日報》大樓,全港震驚,市民發起不同方法撐《蘋果》,才女梁芷珊昨日加入「VIP全年撐蘋果會籍(10000)」,課金1萬元撐《蘋果》。

芷珊接受電話訪問表示,昨日起床睇《蘋果》live知道此事,即加入VIP會籍默默支持:「全日都好忙,返公司第一件事做呢樣嘢,當年我好早初初出嚟做作家,全職第一個專欄係《蘋果》副刊,咁多年嚟收咗黎生唔少稿費,佢亦成就咗我唔少夢想,呢幾年見到《蘋果》為香港人做咗好多嘢,希望《蘋果》嘅朋友,大家要有勇氣撐落去,支持你哋。」

除了課金1萬元支持外,芷珊更在社交網連環出post,轉載香港人排隊《蘋果》的帖文,並貼上自己拿着《蘋果日報》的相片,留言:「今朝喺屋企已經睇咗,朋友7點幾銅鑼灣買,然後送上我屋企門口;返到公司,公司又一直有訂《蘋果》。A1-A9一口氣睇晒。黎生加油,你為香港的言論出版新聞自由做咗好多;為一種價值做出頭鳥而承受的種種,我們銘記於心。」

此外,YouTuber 紅人 「JASON(大J) 」亦在社交網貼上《撐蘋果計劃》連結,課金1萬做VIP:「我就係最鍾意唔收錢免費幫人賣廣告,仲自己貼埋錢啊!咩啊?唔順啊?跟機吖笨!我先大你一皮嘢!呢兩日好多人都買壹傳媒(0282)嘅股票,有人賺錢就有人輸錢。有啲人就純想撐蘋果同肥佬黎,所以買1兩手。其實如果真係撐,不如直接課金啦。」

梁芷珊在社交網上載今日《蘋果》聲援。(互聯網圖片)


芷珊話當年做作家,第一個專欄就是《蘋果》副刊。(互聯網圖片)


梁芷珊課金1萬元升呢做《蘋果》VIP。(讀者提供)


大J都課金1萬元做VIP撐《蘋果》。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!