掃呢頁CODE去手機

2020年8月11日 星期二

【好高危】邵音音捐口罩憶沙士和許志安探訪時冇戴罩 :驚到起雞皮 #安仔 #許志安 #邵音音

莊思敏胞妹莊思明男友楊明日前涉醉駕,出院後還未見真身,而莊思敏對事件一概封口,連日如常開工,今日到觀塘面包台接受邵音音節目訪問。節目《音陰陰》進入第二 ...






莊思敏胞妹莊思明男友楊明日前涉醉駕,出院後還未見真身,而莊思敏對事件一概封口,連日如常開工,今日到觀塘面包台接受邵音音節目訪問。節目《音陰陰》進入第二季,今集邀請莊思敏現身探討靈異,借平台讓大家享受7月驚嚇鬼節,音音姐說:「星加坡同馬來西亞人就比較驚鬼節真係會唔出街。」身為馬拉人莊思敏則說:「唔係驚,係比較相信可以迴避就迴避。」音音姐續說:「人有因果報應,我自然被動做好多好事,天生戇居,跟自己所願帶畀人開心。」

早前音音姐贈送一萬個口罩給老人院長者,老人院有長者證實確診,音音姐說:「我負責計數,搬上車影張相,有工作人員去派發,確診係幾星期後先發生,同我送口罩無關。」並叮囑香港巿民為己為人做好防疫,又憶述:「沙士時死嘅人仲多,當時我同許志安四圍去派口罩同物資,記得落大雨,送到樓下管理員又唔肯收,送物資送到七人車都爛埋,要換車,成日去啲偏遠地方又水浸,伸手不見五指。」音音姐她與安仔是唔識驚:「梅姐嗰時叫我哋一定要關心沙士家庭,等佢啲知道演藝人協會友誼,我同安仔都驚到起雞皮,亦都冇戴口罩,怕傷人哋個心,諗返起都係好戇居。」

莊思敏疫情第三波亦有提供口罩去不同機構支持,一提到未來妹夫楊明涉醉駕一事,會否擔心楊明要負上法律責任?她則避談說:「唔回答。」

一提到未來妹夫楊明涉醉駕一事,她則避談說:「唔回答。」


早前音音姐贈送一萬個口罩給老人院長者,老人院有長者證實確診


音音姐叮囑香港巿民為己為人做好防疫


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!