掃呢頁CODE去手機

2020年9月16日 星期三

劉丹反駁劉愷威工作量不及楊冪:佢為演話劇推咗2套劇 #劉丹 #劉愷威 #楊冪

大陸女星楊冪及劉愷威前年宣佈離婚,結束5年婚姻,她被爆在3年時間內只陪伴囡囡小糯米37日,更有傳她不爭奪女兒的撫養權,事後楊冪在朋友圈回應外界的指責, ...






大陸女星楊冪及劉愷威前年宣佈離婚,結束5年婚姻,她被爆在3年時間內只陪伴囡囡小糯米37日,更有傳她不爭奪女兒的撫養權,事後楊冪在朋友圈回應外界的指責,稱自己只是「不晒不代表我不愛」,言語間暗示自己對女兒的愛不比前夫劉愷威少,目前她更展開新戀情,與大陸藝人魏大勛進展到同居階段。

回復單身的劉愷威則以家人為重,不用開工時,盡量抽時間陪伴愛女,而留港生活的小糯米平日通常由爺爺劉丹及嫲嫲李馥瑩照顧,湊她返學。

劉丹每次提起孫女小糯米都笑得好開心,今日出席活動時,讚孫女好懂事,他續道:「佢把嘴仔好甜,好識講嘢,哄得嫲嫲,即係我老婆好開心,每日佢都同爸爸(劉愷威)視像通話。」

講到兒子劉愷威被指工作量不及前妻楊冪,而轉戰演話劇,劉丹反駁傳聞:「佢嘅目的係想挑戰自己,所以佢為咗演話劇,推咗兩套電視劇,佢係應該有一個新嘅嘗試,接受新的挑戰。」劉丹又指兒子要在大陸演話劇,所以暫時不能返港陪小糯米。

劉丹每次提起孫女小糯米都笑得好開心。


留港生活的小糯米平日通常由爺爺劉丹及嫲嫲李馥瑩照顧。


大陸女星楊冪及劉愷威前年宣佈離婚,結束5年婚姻。


楊冪目前已展開新戀情,與大陸藝人魏大勛進展到同居階段。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!