掃呢頁CODE去手機

2020年9月16日 星期三

【得狗攬住】喬嫂嫂勒令保持距離  喬寶寶話:狗係人類最嘅好朋友 #喬寶寶

喬寶寶終於返抵蘇格蘭屋企喇,不過,只得家中小狗出嚟歡迎,老婆話要同佢保持距離喎!
【得狗攬住】喬嫂嫂勒令保持距離  喬寶寶話:狗係人類最嘅好朋友喬寶寶終於返抵蘇格蘭屋企喇,不過,只得家中小狗出嚟歡迎,老婆話要同佢保持距離喎!定居蘇格 ...




【得狗攬住】喬嫂嫂勒令保持距離  喬寶寶話:狗係人類最嘅好朋友

喬寶寶終於返抵蘇格蘭屋企喇,不過,只得家中小狗出嚟歡迎,老婆話要同佢保持距離喎!

定居蘇格蘭嘅喬寶寶返咗嚟香港個幾月,拍完電影《時代》及中印獨立電影《我男友係好差》,賺咗一袋金後,坐咗10幾個鐘頭飛機,昨午經已安全返抵屋企「慰妻」。除咗由香港去倫敦嗰程航班全滿,要屈住坐中間,旅程總算順利,尤其倫敦轉機去蘇格蘭,班機吉位好多,坐得相當鬆動,相對寶寶冇咁悶。

 

由於香港旅客喺蘇格蘭唔使隔離,喬寶寶只會自我隔離。他接受頭條日報訪問時說:「大仔『印度豹』好乖,去機場車我返屋企,但保持社交距離,冇行過嚟攬我!一入屋,喬嫂嫂勒令我沖涼先,唔好掂佢呀!哈!返到屋企頭幾日都冇運行,雖然我喺香港時做咗驗測話係陰性,但喬嫂嫂話怕我喺倫敦嘅旅程瀨嘢,最好大家呢幾日休息吓喎!至於細仔就返咗學。反而嗰兩隻狗係最乖,佢哋即刻埋嚟攬我,所以話狗係人類最嘅好朋友。」

寶寶終於平安回家喇。
寶寶終於平安回家喇。
倫敦轉機去蘇格蘭,班機吉位好多,坐得相當鬆動。

倫敦轉機去蘇格蘭,班機吉位好多,坐得相當鬆動。


由香港去倫敦嗰程航班全滿,要屈住坐中間,

由香港去倫敦嗰程航班全滿,要屈住坐中間,
喬寶寶大讚大仔好生性,乖到不得了。

喬寶寶大讚大仔好生性,乖到不得了。


喬嫂嫂呢個星期都會冷落喬寶寶。

喬嫂嫂呢個星期都會冷落喬寶寶。
喬寶寶留港期間同女神陳欣妍拍咗部中印電影。

喬寶寶留港期間同女神陳欣妍拍咗部中印電影。

鍾意就快D Share啦!