掃呢頁CODE去手機

2020年9月16日 星期三

陳百祥:【結婚41周年】陳百祥秀姑雲南慶祝 懶理僭建風波 #秀姑 #陳百祥 #黃杏秀

阿叻突然捲入僭建風波。藝人陳百祥(阿叻)與老婆黃杏秀(秀姑)結婚41周年,秀姑今日於社交網上載二人合照,相中見佢捧住99支玫瑰花、挨住阿叻肩膊,畫面勁 ...




阿叻突然捲入僭建風波。


藝人陳百祥(阿叻)與老婆黃杏秀(秀姑)結婚41周年,秀姑今日於社交網上載二人合照,相中見佢捧住99支玫瑰花、挨住阿叻肩膊,畫面勁恩愛,另一張相有一盒七夕情人節玫瑰花,可見阿叻相當有心思。此外,亦見兩公婆打高爾夫球嘅照片,秀姑感觸留言:「41年光陰似箭。」、「希望疫情可以快些過去,雨過天青。」


慶祝結婚周年同日,阿叻與黃杏秀位於又一村嘅相連單位被爆涉僭建,有指阿叻持有嘅玉寶閣1A單位,為多年前曾志偉以340萬片酬為由轉讓給他,其後於1996年以約1200萬港元購入相連嘅1B單位,有指住宅涉及多處僭建,包括建玻璃簷篷、玻璃圍欄、巨型白色玻璃屋及封露台等。


阿叻接受東網訪問,表示與秀姑正身在雲南西雙版納睇茶葉,慶祝結婚周年之餘都想引入靚茶葉做生意,對於被指單位僭建,他說:「唔清楚件事,係管都係屋宇署,關佢哋咩事?」問到是否住在玉寶閣?他說:「我又一村有好多單位。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!