掃呢頁CODE去手機

2020年9月16日 星期三

林曉峰康子妮離婚:康子妮頂唔順 林曉峰脾氣大先係離婚原因? #康子妮 #林曉峰

咦,點解個波突然又推咗去林曉峰度嘅?藝人林曉峰(阿Lo)與康子妮結束18年婚姻,有傳歌手黃翊捲入二人婚變,康子妮更開Live講離婚時爆喊唱盡苦情歌,不 ...




咦,點解個波突然又推咗去林曉峰度嘅?


藝人林曉峰(阿Lo)與康子妮結束18年婚姻,有傳歌手黃翊捲入二人婚變,康子妮更開Live講離婚時爆喊唱盡苦情歌,不過今日就有指其實林曉峰與康子妮離婚原因係林曉峰佔有慾太強,早年康子妮一直做家庭主婦,仔仔依家長大成人,康子妮近年就開始接Job追求音樂夢想,不過阿Lo卻因而感不習慣,更受中年危機影響。


另又指阿Lo事業亦受疫情影響,工作量大減,2014年康父幫手畀首期買入逸瓏灣,置業後康子妮為減輕經濟壓力而接Job。據知阿Lo脾氣頗大,康子妮平時都再三忍讓,因疫情影響,阿Lo更多時間留家,反而變夫妻日對夜對嘅摩擦因素。


阿Lo被指脾氣大,令康子妮頂唔順而離婚傳聞,阿Lo以短訊回覆東網:「最重要大家工作順利,身體健康。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!