掃呢頁CODE去手機

2022年3月14日 星期一

羅子溢(前名羅仲謙):羅子溢為湊B變野人 大爆囡囡貪靚到暈 #羅仲謙 #羅子溢

藝人羅子溢主演的劇集《家族榮耀》在港推出時撞正第5波疫情爆發,令原本打算全力協助宣傳的他不得要領,因為仔細老婆嫩,惟有即時暫停所有工作,閉關專心照顧小 ...






藝人羅子溢主演的劇集《家族榮耀》在港推出時撞正第5波疫情爆發,令原本打算全力協助宣傳的他不得要領,因為仔細老婆嫩,惟有即時暫停所有工作,閉關專心照顧小朋友。今日(13日)他於社交平台上載與囡囡及囝囝的互動照,且留言:「爸爸的日與夜…#鬍鬚愈來愈長#每日聽得最多就爸爸爸爸!」


他接受東網訪問自嘲說:「我自己頭髮同鬍鬚都冇搞過,好似野人咁,反而學識幫個大女剪指甲,老婆就負責囡囡嘅髮型,我哋變身個女嘅御用美容師。」他又大爆「小珍珠」從小貪靚:「好多小朋友聽到剪髮都喊,我哋就同佢講,剪完就靚晒,所以佢從來都冇扭計㗎!」


由於疫情關係,其主演新劇將延至4月開鏡:「依家喺屋企,現階段暱埋收身,配合角色造型。暫時冇工開都有另類得着,幾開心能夠爭取時間同小朋友相處,追番當日因開工冇得陪剛出世嘅囡囡。(仔仔叫咩名?)唔講喇,我哋都係叫佢細佬咋。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!