掃呢頁CODE去手機

2022年3月14日 星期一

陳曉華:趁停廠留家抗疫 陳曉華全天候湊狗 #陳曉華

前港姐冠軍陳曉華(Hera)原定忙於拍攝無綫新劇《回歸》、《曙光》,不過基於無綫近日有不少員工染疫,令拍攝進度受阻,故宣布所有劇組暫時停工至本月20日 ...






前港姐冠軍陳曉華(Hera)原定忙於拍攝無綫新劇《回歸》、《曙光》,不過基於無綫近日有不少員工染疫,令拍攝進度受阻,故宣布所有劇組暫時停工至本月20日。難得不用開工,Hera即擅用時間全天候照顧愛犬,她接受東網訪問時表示:「呢段時間唔使開工,但都唔敢周圍去,開始都習慣咗!依家每一日都幫狗狗梳毛整理,搞到佢好黐身,即使我離開屋企一陣,佢都會喺門口等我返嚟,唔太習慣我出去。」


視愛犬如命的她笑指此後也多數宅在家,當無聊時候便四圍摷舊相回味:「真係搵番好多以前嘅相,朋友仔都覺得我好厲害,有咁多舊相存貨。當然我都有抽時間睇書同睇劇本,為之後開工做好準備,唔會因為放假而鬆懈嘅。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!