掃呢頁CODE去手機

2022年3月14日 星期一

江嘉敏:江嘉敏忘不了前度 公開大嗌:好想你! #江嘉敏

今日314是白色情人節,無綫小花江嘉花早前被爆與電競高層男友Anthony分手,疑有人「偷食」,更貪新忘舊將她拋棄,情傷未愈的她聞說鬱鬱不歡,一直匿埋 ...






今日314是白色情人節,無綫小花江嘉花早前被爆與電競高層男友Anthony分手,疑有人「偷食」,更貪新忘舊將她拋棄,情傷未愈的她聞說鬱鬱不歡,一直匿埋唔願見人,沉寂了一段日子,終於在社交網蒲頭,素顏的她披着一頭散髮,嘟嘴捧住客戶送她的朱古力,並留言:「白色情人節....有朱古力陪我過。」佢話以前唔愛食黑朱古力,但依家竟然會鍾意咗,唔知係咪因為內心深處有點苦澀。


她拎起一粒朱古力,招紙上除咗有鐵塔圖案,仲有「很想念你」4個字,她自己就再打上這這句話,仲用心形做符號,似乎她忘記唔到舊愛,仲忍唔住咁坦白話畀大家知好掛住「佢」。其實被爆分手時,她曾在限時動態上載咗2本書,可能是想靜靜一人,所以向好友、粉絲們報平安,留言:「把自己關在家裏快半個月了,大家放心,我沒生病,身體好得很...也有準時吃飯...我只是...需要一點時間,謝謝朋友送我的兩本書,都是很值得深思的課題。」大家就齊齊幫她打氣,叫聲加油吧!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!