掃呢頁CODE去手機

2022年3月14日 星期一

【反起跑線聯盟】伙林家熙拍攝新劇演年輕夫妻 陳欣妍驚訝被選中演人母 #陳欣妍

▲伙林家熙拍攝新劇演年輕夫妻,陳欣妍驚訝被選中演媽媽。ViuTV原創劇《反起跑線聯盟》即將於3月21日(星期一)晚上首播,劇集講述拒絕成為「怪獸家長」 ...




伙林家熙拍攝新劇演年輕夫妻,陳欣妍驚訝被選中演媽媽。



ViuTV原創劇《反起跑線聯盟》即將於3月21日(星期一)晚上首播,劇集講述拒絕成為「怪獸家長」的父母,及要求子女贏在起跑線上的虎爸、虎媽,在校園裡各自為自己的理念辯護,而展開連場激戰。

劇集早前開工,陳欣妍(Shirley)、林家熙(Locker)飾演劇中最年輕的夫妻,Shirley坦言第一次與小朋友對戲感到緊張,未準備好做人「媽咪」,Shirley表示:「邊諗到呢個年紀要演媽媽嘅角色。好在劇中都話明係年輕媽咪,擺明就係抵受唔住愛情嘅誘惑而生囡!導演都話叫我哋做返自己,唔識湊小朋友就啱晒佢要嘅感覺。」

【COLLARx反起跑線聯盟】全員晒童年照鬥可愛 Candy由細到大超精靈萌到爆

(大會提供)

戲中Shirley要陪囡囡瞓覺和與對方玩,甚有潛質當媽媽:「我真係冇諗過生小朋友,因為唔知點教佢、點答佢地問題,呢個責任實在太大。」而Locker就亦話鍾意小朋友,但笑言「生兒育女」是遙遠的計劃。

【反起跑線聯盟】梁詠琪新劇緊接《940920》播出 潘燦良+強尼演尖子父親

最新影片推介:盧瀚霆Anson Lo專訪

早前他們要拍攝家中戲份,前一秒吵完架,接著又要陪女兒睡覺。Locker大讚女兒演技好,更大爆對方「古惑」:「今次都算係我第一次飾演爸爸,初初都緊張要拍好耐,但囡囡啲戲真係好好,話喊就喊出嚟,一啲都冇拖慢個進度。其實小演員都好單純,只要同佢哋做咗朋友就會配合你,所以一到場我都出力氹佢。啱啱同Shirley講起先知,呢個囡對住佢講就鍾意媽咪多啲,對住我就話錫我多啲要分享糖糖,可想而知佢幾咁古惑。」

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!