掃呢頁CODE去手機

2022年7月25日 星期一

暗黑料理?阿媽預告整靚牛扒港女勁期待 一望發現2樣材料感中伏 #政治時事 #港女

「正所謂台上一分鐘,台下十年功」,要成為1名地獄廚神,相信必定經過一番努力,製作出多款暗黑料理才能配得上稱號。該名港女就在facebook群組分享,指 ...






「正所謂台上一分鐘,台下十年功」,要成為1名地獄廚神,相信必定經過一番努力,製作出多款暗黑料理才能配得上稱號。該名港女就在facebook群組分享,指自小已嚐盡媽媽「千其百趣嘅料理」,惟小時候科技未如現在發達,難以一一記錄,「細個窮冇相機,就算有都唔會浪費菲林」,不過長大後「終於可以將我媽咪嘅廚藝公諸於世,畀大家了解一個地獄廚神成功之路」。

港女指,早前收到媽媽電話問她何時回家吃飯,媽媽滿心歡喜地「預告」已購入牛扒,更自誇在家烹調能節省不少,「出面食個牛扒都四、五百蚊,自己整仲抵」。得知媽媽難得購入貴價食材,一心打算食大餐的她不禁興奮又期待,可是回家後看到牛扒賣相她才驚覺中伏。

原來當晚餐桌上出現了一碟清蒸薑蔥牛扒,從她上載的相片可見,肥瘦均勻的薄牛扒平鋪於碟上,以蔥段墊底清蒸,碟底還留有不少牛肉肉汁,而肉的表面更有數個圓孔,相信是媽媽以筷子戳進肉中確認熟度時留下。而媽媽對賣相很有要求,牛扒中央放了數塊已切好的薑片及少許蔥段點綴,非常講究。

港女看到與她幻想中截然不同的「牛扒」,不禁直接問媽媽「做乜咁整呀?」,但媽媽似乎不覺有問題,更沾沾自喜稱「咁先原汁原味,好似啲燉牛肉咁呢,至衰唔記得買蔥,得嗰少少」。最終她只能無奈吃過晚餐,在心內默默為牛扒的「犧牲」感到可惜,不過她也指出,牛扒的味道並不差,「其實ok嘅,係少少韌、少少腥,有血水味,似蒸牛肉片嗰啲,阿哥話加榨菜會夾啲」。

帖文令網民紛紛笑翻,指媽媽的廚藝令人非常有親切感,「好清晰嘅筷子洞,啲阿媽測試食物熟唔熟」、「嗰攤血水先係精華,好補身」、「總有一啲地獄阿媽,佢哋又唔係完全唔識㗎喎,但總會將啲理論亂來運用」、「好羡慕你可以食媽媽煮嘅飯餸,就算係地獄料理都絕對係愛的原汁原味,睇到啲筷子印就眼濕濕,好掛住媽咪的住家菜」。

亦有不少網民直指家中兩老同樣是「地獄廚神」,笑言自己身經百戰,吃過不少暗黑料理才長大成人,「我媽以前會唔解凍塊牛扒,再走去飛水煎,我細個見到都呆一呆」、「勾起了我嘅恐佈回憶,清蒸煙肉,仲要係超多肥膏嘅煙肉」、「我試過買條鰻魚返屋企,我媽落薑蔥清蒸,所以我好明白你感受」。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!