掃呢頁CODE去手機

2022年7月25日 星期一

MIRROR演員會舉行在即 十二子難掩興奮瘋狂在後台影相打卡 #MIRROR

人氣男團MIRROR將於今日(25日)舉行十二場的演唱會,排練踏入最後階段,他們已經入紅館踏台作最後的彩排,成員們都分別在社交平台上載在紅館的照片,難 ...




人氣男團MIRROR將於今日(25日)舉行十二場的演唱會,排練踏入最後階段,他們已經入紅館踏台作最後的彩排,成員們都分別在社交平台上載在紅館的照片,難掩興奮的心情。

姜濤興奮地瘋狂拍照上載並留言:「好久不見,要來炸場了。See you guys tomorrow。」而Alton亦坐在紅館台邊「Chok」全拍照留念:「仲有唔夠24個鐘,嗰啲咩想唔想見呀,掛唔掛住呀,嗰啲肉麻嘢呢聽日再講,或者呢度過住癮先。」Jeremy則在限時動態上載與Frankie的合照,Edan就上載他一向最愛的「黑圖」,Frankie就上載了Ian在後台睡著的照片。不少藝人亦在他們的社交平台留言:「Good Show!」而粉絲們亦留言表示十分期待今晚演出。

姜濤好興奮地瘋狂拍照 (ig@keung_show)


姜濤好興奮地瘋狂拍照 (ig@keung_show)


係排練中都不忘打卡 (ig@keung_show)


姜濤好興奮 (ig@keung_show)


姜濤好興奮 (ig@keung_show)(ig@keung_show)


姜濤好興奮咁話好久不見 (ig@keung_show)


姜濤好興奮咁話好久不見 (ig@keung_show)


(ig@keung_show)


AK就係後台玩紙牌game (ig@_kisang)


AK就係後台玩紙牌game (ig@_kisang)


同埋係紅館排練既相 (ig@edanlui)


Edan就上載他一向最愛的「黑圖」 (ig@edanlui)


Jeremy則在限時動態上載與Frankie的合照 (ig@jeremy_0908)


Ian應該日夜排練所以太攰 (ig@frankie729)


Alton亦坐在紅館台邊「Chok」住拍照留念 (ig@altonwongz)


好Chok (ig@altonwongz)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!