掃呢頁CODE去手機

2022年7月25日 星期一

《香港金曲頒獎典禮》:金曲頒獎禮︱鄭欣宜勇奪女歌手大獎 一枝獨秀封歌后 #鄭欣宜 #香港金曲頒獎典禮

由無綫和港台破天荒合辦的《香港金曲頒獎典禮2021/2022》今晚(24日)舉行,歌后終於揭盅。一如東網所料,鄭欣宜在女歌手方面一枝獨秀,之前她已在《 ...






由無綫和港台破天荒合辦的《香港金曲頒獎典禮2021/2022》今晚(24日)舉行,歌后終於揭盅。一如東網所料,鄭欣宜在女歌手方面一枝獨秀,之前她已在《新城勁爆》、《叱咤》及ViuTV的《Chill Club》連下三城奪女歌手獎,最終歌后成為她囊中物,奪得「女歌手大獎」。


奪得女歌手大獎的鄭欣宜,成為女歌手大滿貫的她說:「好開心,多謝公司畀信心佢,幫我爭取到好多,感覺好奇妙,經歷咗好多,都都未完,都希望繼續進步,做更多的音樂去紀錄自己成長。」問到她點樣慶祝?她笑言好想食薯條;「但唔食得住,因為明日要唱歌,遲啲一次過食,呢排日日食pizza、雪糕,但就快要同Anson Lo開騷,所以都要準備。」


她可定下新目標,有冇咩獎想攞?她笑說:「我想冧莊繼續攞,(後浪都好勁,頂唔頂得住?)所以呢個都係一個動力嚟,提醒自己要不停進步。」早前她媽媽沈殿霞忌辰,有網站幫肥姐搞了個紀念,她說:「事前我都知嘅,上年就籌備,多謝嗰個搜尋器,我都好感動,令到媽咪呢個傳奇延續落去,好多粉絲仲記得佢。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!