掃呢頁CODE去手機

2022年7月25日 星期一

龔嘉欣確診病癒後精靈復工 35度高溫照出外景唔錫身 #龔嘉欣

龔嘉欣確診病癒後精靈復工 35度高溫照出外景唔錫身龔嘉欣本月初確診新冠肺炎,她拍攝的新劇《靈戲逼人》被逼停工,不過日前她已復工,並接受TVB娛樂新聞台 ...




龔嘉欣確診病癒後精靈復工 35度高溫照出外景唔錫身



龔嘉欣本月初確診新冠肺炎,她拍攝的新劇《靈戲逼人》被逼停工,不過日前她已復工,並接受TVB娛樂新聞台訪問談近況,並多謝曾確診朋友分享如何紓緩、復原等經驗。

龔嘉欣本月初確診新冠肺炎,她拍攝的新劇《靈戲逼人》被逼停工。
龔嘉欣本月初確診新冠肺炎,她拍攝的新劇《靈戲逼人》被逼停工。


 

片中見她精神奕奕已回復狀態,她說:「呢兩日啱啱開工,我本身都有少少擔心,始終停咗工兩個禮拜多啲,會唔會唔太適應、唔記得咗點演呢?但返嚟同大家做對手戲嗰陣,又好自然演得到,都好順利。監製導演個個都好好,佢哋都好擔心我再返工會點,加上依家天氣真係好熱,所以大家喺Rundown上面遷就一吓,等我同張振朗唔使太辛苦。」

 

片中見龔嘉欣精神奕奕已回復狀態,她有返啲笑樣。


 

此外,嘉欣在社交平台分享短片,原來日前「大暑」她與張掁朗在35度高溫下到石澳拍外景,片中見她拿着太陽傘,烈日下在沒有遮掩的石灘拍攝,十分專業。

 

龔嘉欣拿著太陽傘拍外景,抵擋猛烈陽光。
病癒後龔嘉欣一啲都唔錫身,35度高溫照出外景。
龔嘉欣同張振朗拍到一身汗。


 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP :https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!