掃呢頁CODE去手機

2016年8月8日 星期一

名人:囝囝爆喊 周汶錡推埋角落氹B __,周汶錡,

囝囝呢日喺商場突然扭計爆喊,周汶錡推埋牆邊安撫阿B!名模周汶錡(Kathy)去年為法籍丈夫JulienLepeu誕下可愛混血B仔Jacques,榮升做模界靚媽後,Kathy相當享受湊仔樂,不時晒仔仔靚相。日前Kathy在女友人陪同下帶囝囝出巡中環,往沖曬店曬相,當日Jacques一身醒目打扮,坐在BB車內邊啜手指邊到處望,得意度爆燈,搶鏡指數不低過媽媽。出招氹B不過,就算幾得意的BB都有扭計的時候 ...


囝囝呢日喺商場突然扭計爆喊,周汶錡推埋牆邊安撫阿B!

名模周汶錡(Kathy)去年為法籍丈夫Julien Lepeu誕下可愛混血B仔Jacques,榮升做模界靚媽後,Kathy相當享受湊仔樂,不時晒仔仔靚相。日前Kathy在女友人陪同下帶囝囝出巡中環,往沖曬店曬相,當日Jacques一身醒目打扮,坐在BB車內邊啜手指邊到處望,得意度爆燈,搶鏡指數不低過媽媽。

出招氹B

不過,就算幾得意的BB都有扭計的時候,Jacques就即場示範了突然爆喊,而且相當好中氣,身為名模的Kathy不禁有點尷尬,為免影響其他人,Kathy火速和女友人將BB車推到商場角落,對住落地玻璃,女友人蹲下安撫Jacques,Kathy亦俯身慢慢氹BB,慢慢令兒子安靜下來。

親自買餸

另一天,不用行騷的Kathy相約友人現身中環,過往經常穿梭名店的她,如今棄睇靚衫,反而師奶上身和友人行超巿,更不時翹晒手如同專家般教大家揀靚餸。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!