網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

馬國開食戒失聲 高海寧解放泳裝齋睇唔潛水 __,高海寧,

高海寧同陳敏之同樣水着上陣,盡晒好身材!
馬國開食戒失聲高海寧解放泳裝齋睇唔潛水藝人高海寧(高Ling)、陳敏之及楊明等身在馬來西亞拍攝,日前他們玩浮潛及獨木舟,眾女不忘水着上陣享受陽光及欣賞 ...


馬國開食戒失聲 高海寧解放泳裝齋睇唔潛水

藝人高海寧(高Ling)、陳敏之及楊明等身在馬來西亞拍攝,日前他們玩浮潛及獨木舟,眾女不忘水着上陣享受陽光及欣賞海底世界,高Ling更興奮到失聲!

陳敏之、高Ling、楊明及陳凱琳在馬來西亞拍攝無綫節目《仨心友行》,在當地一個很美麗的島嶼玩浮潛及水上活動 ,有陽光海灘,當然就有水着!敏之受訪時說:「呢個地方好靚,水清沙幼,今次都食咗好多當地嘢,馬拉飯、拉茶,亦做咗好多運動,個個都好Fit!」

開工當旅行

第二次玩浮潛的高Ling覺得今次特別好玩:「本身唔識游水,所以好少接觸海洋,我着住救生衣望到下面有好多魚,啲水好靚、好清,仲見到小丑魚、珊瑚,好開心!好少咁近距離接觸水底世界。」又表示因食得太多煎炸物致失聲,本來想嘗試潛水,但為免病情惡化,惟有等下次才挑戰。提到很久未試過穿泳裝拍攝,她笑說:「所以心情有啲緊張,但好開心,因為今次啲腳好啱Key,好似放假去旅行咁。」

陳敏之
  • 陳敏之
楊明有美女相伴,又玩轉水世界!

  • 楊明有美女相伴,又玩轉水世界!

楊明醒目拆招

楊明今次有3位靚女同行,似足「三娘教子」,他即大爆被夾計整蠱:「佢哋同導演想一齊整蠱我,最終梗係畀我識穿」他表示今次在當地玩透明獨木舟,清澈的水底世界令人目不暇給:「本身好鍾意潛水同睇海底,呢度啲水好清、好靚。同埋我喺度食咗好多嘢,肥咗!」




鍾意就快D Share啦!