掃呢頁CODE去手機

2016年12月30日 星期五

【紐約秘婚】用273蚊娶發嫂 __,發嫂,陳薈蓮,

【紐約秘婚】用273蚊娶發嫂娛圈模範夫妻周潤發和太太陳薈蓮,87年於新加坡擺酒(圖),但發嫂自爆二人其實早於86年10月已秘婚,兩人至今結婚三十年,發嫂昨說:「87年其實係我哋返新加坡擺酒,真正註冊係86年,當時我陪發哥喺紐約拍電影《秋天的童話》,有一日唔使開工,發哥同我講:『不如我哋去結婚囉!』我就答:『好呀!』跟住我哋就去咗當地婚姻註冊署結婚,全程好簡單,我哋都係着便服,只係花咗35蚊美金(約 ...


【紐約秘婚】用273蚊娶發嫂



娛圈模範夫妻周潤發和太太陳薈蓮,87年於新加坡擺酒(圖),但發嫂自爆二人其實早於86年10月已秘婚,兩人至今結婚三十年,發嫂昨說:「87年其實係我哋返新加坡擺酒,真正註冊係86年,當時我陪發哥喺紐約拍電影《秋天的童話》,有一日唔使開工,發哥同我講:『不如我哋去結婚囉!』我就答:『好呀!』跟住我哋就去咗當地婚姻註冊署結婚,全程好簡單,我哋都係着便服,只係花咗35蚊美金(約港幣273元)。」估不到發哥只花了二百多元便娶了位賢內助。


鍾意就快D Share啦!