掃呢頁CODE去手機

2016年12月30日 星期五

母女世紀同台 竇靖童幫王菲做和音 __,竇靖童,王菲,

王菲、竇靖童同合演出,冇得輸啦!王菲女兒竇靖童遺傳了父母音樂細胞,擁有一把靚聲,雖然不斷有人希望搵王菲、童童兩母女同台合唱,甚至開出天價條件,但阿菲都不為所動。王菲明晚在上海舉行一場演唱會,之前王菲在記記者會被問到會否邀愛女竇靖童上台唱歌?當時阿菲表示不會搵童童上台,亦沒有個打算。不過今晚為個唱進行總採排預演,開騷不久,童童就在台上,兩母女首次同台畫面當然夠晒震撼!雖然童童只是唱和音,但兩母女難得 ...


王菲、竇靖童同合演出,冇得輸王菲女兒竇靖童遺傳了父母音樂細胞,擁有一把靚聲,雖然不斷有人希望搵王菲、童童兩母女同台合唱,甚至開出天價條件,但阿菲都不為所動。王菲明晚在上海舉行一場演唱會,之前王菲在記記者會被問到會否邀愛女竇靖童上台唱歌?當時阿菲表示不會搵童童上台,亦沒有個打算。不過今晚為個唱進行總採排預演,開騷不久,童童就在台上,兩母女首次同台畫面當然夠晒震撼!雖然童童只是唱和音,但兩母女難得 ...


王菲、竇靖童同合演出,冇得輸

王菲女兒竇靖童遺傳了父母音樂細胞,擁有一把靚聲,雖然不斷有人希望搵王菲、童童兩母女同台合唱,甚至開出天價條件,但阿菲都不為所動。

王菲明晚在上海舉行一場演唱會,之前王菲在記記者會被問到會否邀愛女竇靖童上台唱歌?當時阿菲表示不會搵童童上台,亦沒有個打算。不過今晚為個唱進行總採排預演,開騷不久,童童就在台上,兩母女首次同台畫面當然夠晒震撼!雖然童童只是唱和音,但兩母女難得同台,台下觀眾即時起哄!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!