掃呢頁CODE去手機

2016年12月30日 星期五

「男友」余文樂認愛 彭于晏晒孤獨背影 __,彭于晏,余文樂,

網友眼中嘅「HeHe情」不再……藝人余文樂與台灣「皮帶大王」千金王棠云緋聞愈傳愈盛,繼早前被指二人在台灣約會,又被指二人到了紐約共進晚餐,繼而再被拍到在日本餐廳態度親蜜,已令二人感情升溫。今日余文樂更在社交網上載一張二人的背影合照,仲留言「Invincible.Thefutureisbright」再加心型圖案,嘩,仲唔係放閃公開戀情?「HeHe情」不再身為余文樂好友、兼「緋聞男友」台灣藝人彭于晏又 ...


網友眼中嘅「HeHe情」不再……

藝人余文樂與台灣「皮帶大王」千金王棠云緋聞愈傳愈盛,繼早前被指二人在台灣約會,又被指二人到了紐約共進晚餐,繼而再被拍到在日本餐廳態度親蜜,已令二人感情升溫。今日余文樂更在社交網上載一張二人的背影合照,仲留言「Invincible. The future is bright 」再加心型圖案,嘩,仲唔係放閃公開戀情?

「HeHe情」不再

身為余文樂好友、兼「緋聞男友」台灣藝人彭于晏又點睇?去佢微博睇睇,彭于晏就又係上載咗一張背影相,好明顯係呼應番余文樂張sweet爆背影相,被網友笑指「失戀」嘅彭于晏就玩嘢地留言:「背影不是我」仲打卡指自己正身在「吉爾吉斯斯坦」(港譯:吉爾吉斯),呢個遙距「送祝福」真係夠晒別出心裁!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!