掃呢頁CODE去手機

2016年12月30日 星期五

默認新戀情 余文樂走數唔娶小儀 __,余文樂,小儀,

余文樂(阿樂)被爆撻着台灣皮帶大王千金、女星王棠云(Sarah),今早阿樂疑似喺ig公開戀情,佢上載一張頭貼頭、似係睇緊日落,然後寫道:「Invincible.Thefutureisbright❤️」真係sweet到爆。曾是阿樂的緋聞女友阮小儀,今日被東網問到阿樂默認新戀情,小儀笑說:「知道余文樂拍拖喎,恭喜晒恭喜晒。(佢之前話娶你喎?)之前佢話咩㗎嘛...娶我㗎嘛,喂,但係都要我肯先得㗎嘛,係咪 ...


余文樂(阿樂)被爆撻着台灣皮帶大王千金、女星王棠云(Sarah),今早阿樂疑似喺ig公開戀情,佢上載一張頭貼頭、似係睇緊日落,然後寫道:「Invincible. The future is bright ❤️」真係sweet到爆。

曾是阿樂的緋聞女友阮小儀,今日被東網問到阿樂默認新戀情,小儀笑說:「知道余文樂拍拖喎,恭喜晒恭喜晒。(佢之前話娶你喎?)之前佢話咩㗎嘛...娶我㗎嘛,喂,但係都要我肯先得㗎嘛,係咪?不過講笑咋,講笑咋,恭喜佢好開心,喺年底知道有啲咁好嘅消息,係開心嘢嚟,所以祝佢一直幸福落去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!