網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

陳禛演技大爆發 嬲爆揭陳國邦「偷食」 __,陳國邦,

呢兩父女真係「冤氣」。藝人羅敏莊同陳國邦嘅愛女陳禛不嬲都係搶眼星二代,一頭曲髮cute到震,不過近日佢就捉到老竇陳國邦「偷食」,仲拍埋片放上網踢爆老竇㖭!陳國邦「偷食」陳禛車厘子原來係陳國邦未經陳禛同意,就偷食咗放喺廚房嘅車厘子,搞到陳禛要同老竇對質,仲畀媽咪羅敏莊拍低佢質問老竇嘅過程,仲放埋上網公開陳國邦「偷食」。片中見到陳禛嬲豬樣行去陳國邦面前,質問佢做咩食咗自己啲車厘子,陳國邦就頭耷耷、扁晒 ...


呢兩父女真係「冤氣」。

藝人羅敏莊同陳國邦嘅愛女陳禛不嬲都係搶眼星二代,一頭曲髮cute到震,不過近日佢就捉到老竇陳國邦「偷食」,仲拍埋片放上網踢爆老竇㖭!

陳國邦「偷食」陳禛車厘子

原來係陳國邦未經陳禛同意,就偷食咗放喺廚房嘅車厘子,搞到陳禛要同老竇對質,仲畀媽咪羅敏莊拍低佢質問老竇嘅過程,仲放埋上網公開陳國邦「偷食」。片中見到陳禛嬲豬樣行去陳國邦面前,質問佢做咩食咗自己啲車厘子,陳國邦就頭耷耷、扁晒嘴咁話見到啲車厘子放咗喺廚房,但係又冇寫住係囡囡嘅,所以就食咗,佢仲同陳禛講不知者不罪,想囡囡從輕發落。之後陳禛就自爆自己因為冇得食車厘子而喊,搞到陳國邦要送吻氹番個女,最後就當然大團員結局

平時至like「案件重演」

之後羅敏莊接受東網訪問,指段片係「案件重演」,囡囡平時都好enjoy玩「Take Two」:「平時都會成日同佢講玩『Take Two』再嚟過,叫佢案件重演做番一次出嚟,佢又會好認真咁去做多次,不過佢咁細個,我哋都冇咩演技訓練畀佢,主要係同佢玩。」而陳禛除咗天生識做戲,佢仲好有唱歌天份,平時就會上網睇片聽歌,歌癮起都會即興跟住唱,真係勁Kawaii!!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!