網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

石修做老爺!陳宇琛入紙申請結婚下年擺酒 __,陳宇琛,石修,

東網記者發現陳宇琛入紙申請結婚。恭喜!恭喜!石修榮升老爺,現年37歲的陳宇琛(Sam)早前喺英國向拍拖兩年的前有線主播林佑蔚(Camille)求婚成功,而今日東網記者就喺婚姻註冊處發現陳宇琛與Camille的擬結婚通知書,亦發現原來陳宇琛年紀大女友足足十年。而陳宇琛報稱自己職業是執行董事,而女友就是營運總監。東網記者致電給石仔時,未講嘢他已說多謝,相當開心。石仔笑言:「多謝晒,依家入咗紙先,睇吓有 ...


東網記者發現陳宇琛入紙申請結婚。

恭喜!恭喜!石修榮升老爺,現年37歲的陳宇琛(Sam)早前喺英國向拍拖兩年的前有線主播林佑蔚(Camille)求婚成功,而今日東網記者就喺婚姻註冊處發現陳宇琛與Camille的擬結婚通知書,亦發現原來陳宇琛年紀大女友足足十年。而陳宇琛報稱自己職業是執行董事,而女友就是營運總監。

東網記者致電給石仔時,未講嘢他已說多謝,相當開心。石仔笑言:「多謝晒,依家入咗紙先,睇吓有冇人反對先,哈哈!其實上年7月已經喺英國求咗婚,之後排咗期再慢慢搞其他細節嘢!擺酒都未必今年趕到,可能下年年頭。」問到是否趕住生BB時?他謂:「唔趕!慢慢!結咗婚享受吓二人世界先。」問到婚禮是否大搞及父親石修有否意見時,石仔說:「大家都Plan緊,如果兩家人大搞都會好多人,爸爸就叫我自己決定,佢都好開心。」石仔又指他與未婚妻都是基督徒,婚禮都希望於教堂舉行,問他影了結婚相未?他說:「未呀!自己喺英國讀書、英國求婚,所以對嗰度都有情意結,希望可以去蘇格蘭影婚紗相」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!