網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

學友港騷尾場勁感觸:唔知幾耐先再返嚟 __,學友,張學友,

咁多經典,要唱真係唱通宵。「歌神」張學友假紅館舉行的《AClassicTour學友.經典世界巡迴演唱會-香港站》今晚尾場,李克勤、譚詠麟、舒淇、林嘉欣與老公袁劍偉、楊千嬅與老公丁子高和白雪仙等也是座上客。楊千嬅和老公high到站起來看,更在觀眾席與學友握手和合照,而舒淇亦有跟着學友一齊唱。勁唔捨得尾場的rundown和之前相同,當學友唱完《忘記他》後便向觀眾打招呼:「大家好嗎?歡迎大家嚟到演唱會香 ...


咁多經典,要唱真係唱通宵。

「歌神」張學友假紅館舉行的《A Classic Tour學友.經典世界巡迴演唱會-香港站》今晚尾場,李克勤、譚詠麟、舒淇、林嘉欣與老公袁劍偉、楊千嬅與老公丁子高和白雪仙等也是座上客。楊千嬅和老公high到站起來看,更在觀眾席與學友握手和合照,而舒淇亦有跟着學友一齊唱。

勁唔捨得

尾場的rundown和之前相同,當學友唱完《忘記他》後便向觀眾打招呼:「大家好嗎?歡迎大家嚟到演唱會香港站最後一場,要我講呢句好難㗎,因為唔知幾耐先再返嚟。開始話做23場都好緊張,眨下眼就去到最後一場,好唔捨得!無論點都好,今晚唱爛喉嚨都要唱,希望大家帶住愉快同有回憶嘅心情離開。我會盡全力表演,大家放心。」

經典太多唱唔晒

學友表示很多朋友告訴他會做得到,他坦言如果真的做到,這演唱會也算經典。他向觀眾解釋何謂經典演唱會:「我去問人,有人話將我啲經典歌全部唱一次咪得囉,我都認同嘅,所以去問人鍾意聽咩歌。你話死唔死?咁講一講都幾十隻,我都抄咗六、七十隻,咪唱到聽朝?」他指觀眾第二天要上班,觀眾即大叫不用,學友即笑言:「乜香港放假放咁耐嘅?但大家唔好唔記得,我出道三十幾年啦,年過半百㗎啦,要為我諗吓。真係唔得呢,聽日要交番個場畀周杰倫。」他決定把自己覺得經典的都放在這晚,就算是經典。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!