網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

西甲:【有片】綜藝節目玩唔厭 美斯又破紀錄 __,美斯,

阿根廷球王美斯好波就係人都知,不過佢亦樂此不疲向全世界展示佢嘅高超球技,尤其係參加日本嘅綜藝節目添!繼射九宮格、高台「的」波、罰球大戰機械人同射遙控飛機等遊戲後,美斯最近又參加節目另一挑戰,就係最遠距離凌空控波!呢個遊戲美斯搵嚟巴塞隆拿隊友蘇亞雷斯做拍擋,阿蘇負責傳波、美斯就做接應,成個過程唔可以畀個波落地。佢哋先由10米開始熱身,兩大高手輕輕鬆鬆就完成傳接,不過隨住距離不斷加大,最終美斯去到56 ...




其他影片:>>






阿根廷球王美斯好波就係人都知,不過佢亦樂此不疲向全世界展示佢嘅高超球技,尤其係參加日本嘅綜藝節目添!繼射九宮格、高台「的」波、罰球大戰機械人同射遙控飛機等遊戲後,美斯最近又參加節目另一挑戰,就係最遠距離凌空控波!

呢個遊戲美斯搵嚟巴塞隆拿隊友蘇亞雷斯做拍擋,阿蘇負責傳波、美斯就做接應,成個過程唔可以畀個波落地。佢哋先由10米開始熱身,兩大高手輕輕鬆鬆就完成傳接,不過隨住距離不斷加大,最終美斯去到56米就冇辦法再增加。56米有幾遠?查實呢個距離已經破晒紀錄,之前紀錄保持者係日本兩大傳奇中村俊輔同遠藤保仁保持,但只係得35米咋!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!