網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

許廷鏗拒拍劇有回報 __,廷鏗,許廷鏗,

許廷鏗驚食白果,好彩坐到尾有獎攞。
許廷鏗拒拍劇有回報奪得「叱咤樂壇男歌手」銅獎的歌手許廷鏗(Alfred),前晚近頒獎禮尾聲時才「有獎落袋」,他受訪時坦言心慌慌:「驚啊!仲要掉轉金銀銅獎嚟頒,仲係張敬軒頒畀我,都有一刻諗過係唔係自己。」他承認因失落「叱咤十大」獎項而無緣上台唱歌感遺憾,問到可會仿效其他歌手拍劇?他稱因是唱歌比賽出身,堅持不跟風,只會專心一意做歌手。許廷鏗驚食白果,好彩坐到尾有獎攞。 ...


許廷鏗拒拍劇有回報

奪得「叱咤樂壇男歌手」銅獎的歌手許廷鏗(Alfred),前晚近頒獎禮尾聲時才「有獎落袋」,他受訪時坦言心慌慌:「驚啊!仲要掉轉金銀銅獎嚟頒,仲係張敬軒頒畀我,都有一刻諗過係唔係自己。」他承認因失落「叱咤十大」獎項而無緣上台唱歌感遺憾,問到可會仿效其他歌手拍劇?他稱因是唱歌比賽出身,堅持不跟風,只會專心一意做歌手。


鍾意就快D Share啦!