網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

秋官讚冇被打沉 欣宜帶三獎返加國祭亡母 __,秋官,欣宜,鄭少秋,

秋官全晚睇住電視,第一時間恭喜欣直獲獎。當年出道負評爆燈的鄭欣宜昨晚在《叱咤頒獎禮》爆發「洋葱彈」,橫掃「我最喜愛的女歌手」等三大獎,全場起哄支持!相反去年備受網民力熱捧、在《叱咤》贏開巷的吳業坤今年民情急降,冧莊「我最喜愛的男歌手」竟然被噓,天堂地獄大逆轉!欣宜在慶功宴上風騷得多,滿場飛的她頻呼:「好癲呀呢件事(攞奬)!(祖兒同你擁抱完後話你『來勢胸胸』?)佢都『來細胸胸』呀!哈哈哈!(冇諗過攞 ...


秋官全晚睇住電視,第一時間恭喜欣直獲獎。

當年出道負評爆燈的鄭欣宜昨晚在《叱咤頒獎禮》爆發「洋葱彈」,橫掃「我最喜愛的女歌手」等三大獎,全場起哄支持!相反去年備受網民力熱捧、在《叱咤》贏開巷的吳業坤今年民情急降,冧莊「我最喜愛的男歌手」竟然被噓,天堂地獄大逆轉!

欣宜在慶功宴上風騷得多,滿場飛的她頻呼:「好癲呀呢件事(攞奬)!(祖兒同你擁抱完後話你『來勢胸胸』?)佢都『來細胸胸』呀!哈哈哈!(冇諗過攞三個獎?)冇諗過!傻咗呀!真係癲咗!」提到戴上亡母眼鏡上台,欣宜指想講給自己與媽咪知道:「孝順唔係錯,因為冇佢就唔會有我,一定要多謝佢。」又透露可能帶同三獎返加拿大祭亡母,成功「爭氣」。

欣宜提起父親鄭少秋時一副冧滋滋,指對方曾約食元旦飯,可惜因頒獎禮而推辭,父親才恍然大悟:「Daddy有睇晒,因為佢係第一個Send Message畀我嘅。」

東網聯絡秋官,他亦戥女兒獲三大獎而開心:「開心佢可以面對自己,唔會畀人打沉。」講到欣宜當年受盡負評?秋官坦言當時很肉赤,當看到女兒攞獎便第一時間傳短訊恭喜。問到5月開演唱會時可會請女兒做嘉賓?秋官指不少人有這提議,但要交由欣宜的唱片公司去安排。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!