網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年1月3日 星期二

陳柏宇叱咤輸畀坤哥:我唔夠靚仔 __,坤哥,陳柏宇,吳業坤,

陳柏宇叱咤輸畀坤哥:我唔夠靚仔【叱咤頒獎禮】《2016年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》前晚假灣仔會議展覽中心舉行,賽前陳柏宇奪我最喜愛的男歌手獎呼聲極高,但最終由吳業坤冧莊贏得,陳柏宇笑着認輸:「我又唔夠高大、又唔夠靚仔。」而鄭欣宜狂擸3個大獎成為焦點,與容祖兒平起平坐,父親鄭少秋也大讚女兒叻!■陳柏宇大熱倒灶失落我最喜愛的男歌手獎,他直言:「大家會繼續戥我唔抵」。商台前晚舉行《2016年度叱咤樂壇流 ...


陳柏宇叱咤輸畀坤哥:我唔夠靚仔

【叱咤頒獎禮】《2016年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》前晚假灣仔會議展覽中心舉行,賽前陳柏宇奪我最喜愛的男歌手獎呼聲極高,但最終由吳業坤冧莊贏得,陳柏宇笑着認輸:「我又唔夠高大、又唔夠靚仔。」而鄭欣宜狂擸3個大獎成為焦點,與容祖兒平起平坐,父親鄭少秋也大讚女兒叻!



■陳柏宇大熱倒灶失落我最喜愛的男歌手獎,他直言:「大家會繼續戥我唔抵」。

商台前晚舉行《2016年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》,全晚共頒發43個獎,由晚上8時15分開始,頒足4個多小時,嚴重超時。一直傳不會參與的陳奕迅(Eason),宣佈歌曲《四季》獲至尊歌曲大獎時忽然現身,令全場起哄尖叫,Eason更直踩慶功宴被集郵。



■坤哥今年只有一首派台歌,卻爆冷奪得我最喜愛的男歌手獎。



■坤哥聽到司儀宣佈他贏獎時,一時反應不來。

電視圖片



■游學修(左)成功向Eason及薛凱琪等集郵。互聯網圖片



■Eason(左)於慶功宴上做佈景板,與坤哥等合照。互聯網圖片

台下觀眾喝倒采坤哥除了憑《百姓》奪叱咤十大第五位,還爆冷冧莊得我最喜愛的男歌手獎,台下掌聲夾雜喝倒采聲,他站在台上則不懂反應,他說:「我都冇諗過得獎,根本冇心理準備,望落台下唔知講乜。」而敗給坤哥的陳柏宇事後表示未有失落,還說不攞獎更開心:「咁樣方向諗,唔使驚自己唔值攞呢個獎,同埋大家會繼續戥我唔抵,呢個係『雙贏』,唔會尷尬。」問是否覺得自己未夠資格?陳柏宇謂:「唔係資唔資格問題,我又唔夠高大、又唔夠靚仔。」他謂現在拿男歌手銅獎是恰到好處。

採訪:王連連、馬建華、魯吉

攝影:陳俊強、仇志德


鍾意就快D Share啦!