網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

【獨家】張可頤性感睡衣勾引渣男 __,渣男,張可頤,

張可頤真係好好戲㗎~藝人張可頤在高志森導演的新片中,有不少一Take過的感情戲,可頤的精湛演出,獲高導演盛讚連眼淚滴出來的時間也拿捏得恰到好處!加上一 ...


張可頤真係好好戲㗎~

藝人張可頤在高志森導演的新片中,有不少一Take過的感情戲,可頤的精湛演出,獲高導演盛讚連眼淚滴出來的時間也拿捏得恰到好處!加上一場可頤自發以性感睡衣上陣的勾引男人戲份,就連高導也說:「可頤好戲到我都唔識嗌cut!」

高導都被感動

藝人張可頤與高志森合作的新片《女人永遠是對的》,下周四(6月22日)將在香港上映,提到當中有不少一Take過的感情戲,連高導演在現場都被感動,可頤說:「我係『一Take演員』,因為只有第一Take先係最真、最fresh嘅感覺。(導演讚你同謝君豪感情戲,連眼淚都識演戲?)我同君豪自從內地電視劇《長恨歌》後好耐冇合作,佢嘅戲一路都咁穩定,今次我演一個好鍾意操控屋企、丈夫嘅女人,我一直等一套以輕鬆手法去講都市女性嘅電影,今次嘅合作係機會難求!(劇情要你性感睡衣上陣勾引男人?)導演冇要求我咁着,但我覺得咁樣個戲至好睇同有效果,其實好小兒科啫!」

可頤值110分

高導演見可頤這樣謙虛,他搶着說:「畀我碰到可頤、劉心悠、衛詩雅佢哋呢班演員,我好滿足,佢哋開拍前圍讀劇本,我已經好感動!可頤同君豪場戲,佢一次過數老公,啲火係收埋三、五、七年,場戲一Take過,可頤嗰四滴眼淚,都係喺最靚嘅位滴落嚟!至於勾引渣男場戲,可頤着住浴袍嚟到,一打開,我都唔識嗌cut!成個合作,我會畀可頤110分,有網友話想睇可頤拍番多啲電視劇,我就唔想喇!佢走去拍電視,仲邊有時間斟到佢拍電影?」

服裝:Sandro

髮型:Louis Tse @ POPEIGHT

化妝:Chris Chan

場地:新蒲崗貝爾特酒店


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!