網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

吳雨霏慶生冇預Miki 鄧麗欣嗌可惜 __,Miki,吳雨,慶生,miss A,霏,鄧麗欣,吳雨霏,楊愛瑾,

好多嘢都講緣分嘅。藝人鄧麗欣(Stephy)帶領排球隊Loey參加「第37屆全港公開排球錦標賽2017」女子乙組賽事,首局Loey落後,但士氣非常好, ...


好多嘢都講緣分嘅。

藝人鄧麗欣(Stephy)帶領排球隊Loey參加「第37屆全港公開排球錦標賽2017」女子乙組賽事,首局Loey落後,但士氣非常好,追至16比21分時,Stephy被教練換走,第一局以21比25分落敗。在場邊休息的她一直留意隊友表現,不時拍手打氣。第二局Loey狀態回勇,Stephy於後半部分出場,Loey一度領先對手7分,並以25比20分追平。第三局戰況非常緊張,但Stephy落場的時間不多,最後Loey以25比17分勝出,以局數2比1反勝對手。

瞓身比賽

受訪時,Stephy表示以平常心面對贏波,亦感到開心:「戥佢哋(隊友)開心,呢一、兩個禮拜大家都好努力練波,今場波改善咗好多之前嘅漏洞同做得唔好嘅地方。最緊要係後尾打到好緊張,但佢哋都冇畀呢種壓力影響到士氣或者技術。」她笑言自己就像媽媽,看到隊友打得好和有進步,感到很安慰。提到新教練阿豪,Stephy認為與球隊夾得幾好:「同佢識咗好多年,佢教女仔好有經驗,我哋磨合咗一段時間,今場開始慢慢適應咗,佢教我哋新嘅陣式,喺場邊都好努力,一路提住我哋。呢個係我哋好想要,我哋好容易發夢,有佢點醒我哋係好好。」至於錦標賽完結後會否繼續合作,就視乎Loey能否護級,稍後會開會再作決定,而Stephy亦強調想護級。提到早前頸椎受傷,Stephy表示已康復九成,但拉傷的肌肉需要慢慢練好,大約還要一星期,所以這次主要打後排。

同Kary佢哋家人一樣

至於日前與吳雨霏(Kary)慶生,Stephy覺得她們多年來就和家人一樣:「大家都係出嚟食餐飯,都冇乜特別,傾吓偈、食吓飯、聚吓舊,幾開心嘅。」她透露Kary昨天舉行了私人派對:「我覺得幾有意義,佢約晒我哋成班朋友,有個好似首映嘅儀式,播咗條片關於慈善工作,佢嘅生日願望就係希望大家都關注同了解多啲需要我哋幫忙嘅人同機構,我覺得幾好。」對於Miki未有到場,可會覺得可惜?Stephy直言當然會:「但冇辦法啦,朋友都係一個緣分嚟嘅,我哋唯有保持我哋呢個關係。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!