網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

好多人!李心潔楊采妮兩對孖B終於聚頭 __,采妮,李心潔,心潔,楊采妮,

李心潔(後)同楊采妮(左)都生咗對孖B,好熱鬧呀!懷有雙胞胎嘅機會率唔高,如果仲要同姊妹一齊都係生孖B,個機率係……?就好似李心潔同楊采妮咁,繼201 ...


李心潔(後)同楊采妮(左)都生咗對孖B,好熱鬧呀!

懷有雙胞胎嘅機會率唔高,如果仲要同姊妹一齊都係生孖B,個機率係……?就好似李心潔同楊采妮咁,繼2016年7月李心潔為老公彭順生咗對孖仔後,就到42歲楊采妮(Charlie)喺今年4月誕下孖仔,短短一年間,兩人都榮升媽咪,仲要各有兩個小朋友,難度真係極高!忙住湊仔嘅佢哋,呢日終於喺新加坡聚頭喇!

佢哋嘅好姊妹即係BB嘅契媽許茹芸,喺微博上載7人大合照,見到李心潔兩隻手各抱一個囝囝,成個大家庭咁真係好熱鬧!李心潔留言話:「真的太開心四位哥兒們終於碰面了,也見到了各位乾媽阿姨,熱鬧非凡!哈哈哈哈!」齋睇相都覺得好熱鬧同好幸福,就連許茹芸都話:「這次相聚,感受到他們倆當媽咪後生活及性格的轉變,同時也深深感受到他們的幸福與喜悅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!