網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月12日 星期一

名人:何超欣18歲生日 猷君嘆時間飛快 __,超欣,何超儀,何超,猷君,何超欣,

何超欣18歲生日啦。賭王何鴻燊四房梁安琪的孻女何超欣,今日6月12係佢18歲生日,身為哥哥嘅何猷君一向都愛錫呢個妹妹,佢就喺社交網上載咗同妹妹嘅慶生相 ...


何超欣18歲生日啦。

賭王何鴻燊四房梁安琪的孻女何超欣,今日6月12係佢18歲生日,身為哥哥嘅何猷君一向都愛錫呢個妹妹,佢就喺社交網上載咗同妹妹嘅慶生相,見到佢安排咗一個大型生日蛋糕,上面插咗三支花,真係好有愛,猷君仲慨嘆時間過得好快,佢留言話:「時間飛快,轉眼妳已經十八歲了,親愛的欣欣,生日快樂!短暫的相聚總是彌足珍貴,以後的日子里(裏),無論是歡笑淚水,哥哥都依然是妳堅實的後盾,願所有的美好和溫暖都屬於妳 ​​​​。」超欣着咗一條粉紅色連身裙亮相,仲擺出啲好搞笑嘅動作影相,真係好開心呢!

問到四太梁安琪可會感觸一眨眼女兒一下子就十八歲,四太搞笑謂:「我就覺得我老得好快就真。」佢透露由於超欣要考試,所以要等超欣考完試再慶祝,而超盈以及猷君都去咗英國為妹妹慶祝,猷君仲順便睇法網比賽。

而專登飛英國倫敦陪超欣嘅超盈,依家已經喺內地工作,問到送咗咩禮物畀妹妹?佢話:「送咗好多,其中包括首張信用卡,我仲陪佢喺英國Shopping。」超盈坦言睇到超欣長大成人感到好開心,但笑言喺家人心目中,超欣永遠係Baby,認真Sweet爆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!